2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ریحانه پارسا در جست‌وجوی قاتل بروس لی به هنگ کنگ می‌رود

ریحانه پارسا در جست‌وجوی قاتل بروس لی به هنگ کنگ می‌رود

ریحانه پارسا در فیلم جدید خود با امین حیایی و امیر جعفری هم بازی شده است.

دوات آنلاین-قاتل بروس لی عنوان فیلم جدیدی است که ریحانه پارسا در آن با امیر جعفری و امین حیایی هم بازی شده است. پارسا که به تازگی با مهدی کوشکی ازدواج کرده باید به زودی به سفر خارج از کشور برود.

 

در انتظار مجوز برای سفر به هنگ کنگ

بهمن گودرزی کارگردان سینما درباره آخرین‌ وضعیت تولید فیلم «قاتل بروس لی» به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از آنجایی که لوکیشن‌های فیلم در شهر هنگ کنگ است، منتظر مجوز‌های لازم جهت ورود به آن جا و شروع فیلمبرداری هستیم.

 

وی در خصوص زمان احتمالی حضورشان در هنگ کنگ بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر این شهر در قرنطینه است، اجازه ورود نداریم، اما صحبت از بازکردن مرز‌ها و راه افتادن پرواز‌ها برای اواخر خرداد است و فعلا هیچ چیز قطعی نیست.

بازیگران فیلم قاتل بروس لی

هم بازی شدن ریحانه پارسا با امین حیایی و ریحانه پارسا

این کارگردان درباره بازیگران فیلمش گفت: امیر جعفری، امین حیایی و ریحانه پارسا برای نقش آفرینی در این فیلم حضور دارند و دو بازیگر ایرانی دیگر و چند بازیگر هنگ کنگی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

 

وی افزود: تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند و کل لوکیشن‌ها در هنگ کنگ خواهد بود.

 

ریحانه پارسا که علاقه زیادی به بازیگری داشت سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد اما تا مدت‌ها نتوانست به صورت حرفه‌ای بازیگر شود تا این‌که در سریال پدر نقش لیلا را بازی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

پارسا برای بازی در سریال پدر تست داد و از میان 250 نفر برای نقش لیلا انتخاب شد. او پس از آن در چند نمایش بازی کرد و سال 98 نیز در فیلم خوب، بد، جلف 2 حضور داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.