2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اغفال دختران به بهانه بخت ‌گشایی

اغفال دختران به بهانه بخت ‌گشایی

اعضای این باند بانوان را به بهانه بخت گشایی یا حل مشکلات زناشویی فریب می‌دادند و ...

دوات آنلاین-فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری اعضای باندی که با ترفند فالگیری و رمالی از شهروندان به‌ویژه بانوان کلاهبرداری می‌کردند، در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

 

بهزاد فکوری اظهار داشت: پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی با ادعای اینکه فالگیر و رمال است و با ترفندهایی مانند بخت‌گشایی و حل مشکلات زناشویی از شهروندان به‌ویژه بانوان کلاهبرداری می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: بعد از شناسایی محل فعالیت این فرد در یکی از محله‌های شهرستان، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی مجرب از مأموران انتظامی به محل زندگی این شخص اعزام شدند که در بازرسی انجام شده از این محل تعدادی برگ اوراق مربوط به دعانویسی و رموز علوم غریبه، اشکال رمالی و ادوات و آلات مجرمانه و دعانویسی و رمالی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان داشت: در ادامه تحقیقات 4 نفر از افرادی که با فرد مذکور در انجام اعمال مجرمانه معاونت و همکاری داشتند، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فکوری با بیان اعترافات فرد دستگیر شده به جرائم متعدد گفت: هم‌اکنون تحقیقات پلیس از این فرد ادامه داشته و شهروندانی که بدین روش مورد کلاهبرداری و یا آزار و اذیت قرار گرفتند می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی شهرستان مراجعه کنند.

 

وی با هشدار به شهروندان بیان کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شهر و یا حتی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوءاستفاده می‌کنند که باید هموطنان با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خمین خاطرنشان کرد: اخیراً کلاهبرداری به روش طالع بینی و کف‌بینی به یکی از روش‌های مجرمان تبدیل شده است؛ از این‌رو به هموطنان توصیه می‌کنم با تقویت باورهای دینی و افزایش آگاهی، راه سوءاستفاده و سودجویی را از این کلاهبرداران گرفته و به تبلیغاتی که از طریق مردم و فضای مجازی به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، اعتماد نکرده و فریب نخورند.

 

فکوری از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید و فریب افرادی که ادعای رمالی و فالگیری می‌کنند را نخورند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.