2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اسکالپشور چیست و چطور عمل می کند

اسکالپشور چیست و چطور عمل می کند

اسکالپشور یک روش پیکر تراشی است که باعث زیبایی اندام شما می شود و چربی ها تجمیع شده را از بین می برد. اگر می خواهید بدانید چه کسانی از اسکالپشور استفاده می کنند و این دستگاه چیست این مطلب را بخوانید

دوات آنلاین-اسکالپشور یا پیکرتراشی نوعی روش فرم دادن به بدن است که در افرادی به کار می رود که چاقی موضعی دارند و اضافه وزن آنها بیشتر از 14 کیلو نیست.

 

اسکالپشور روشی است که به چربی های غیر قابل آب شدن و تجمع کرده در ناحیه ای حمله می کند و آنها را از بین می برد. در این روش نیازی به اینکه دوران نقاهت داشته باشید وجود ندارد و بلافاصله بعد از اسکالپشور می توانید فعالیت خود را آغاز کنید بدون اینکه کسی متوجه شود.

 

چه کسانی می توانند اسکالپشور کنند

افرادی که داری بدن سالم و فعالیت بدنی هستند

تحمل چندین دوره اسکلیپشور را داشته باشند.

افرادی که دارای چربی های تجمیع شده هستند که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی رود.

 

اسکالپشور چطور عمل می کند

پزشکی که از اسکالپشور استفاده می کند مناطقی از چربی را مشخص می کند. بعد دستگاه را به بدن شما در مناطق چربی وصل می کند. این دستگاه عضلات را ثابت نگه می دارد و حرارت را وارد بدن می کند. البته در طول فعالیت دستگاه که معمولا هر دوره 25 دقیقه است فرد احساس خنکی دارد اما بعد از اینکه دستگاه از بدن جدا شد کمی احساس سوزش و گرمان در ناحیه ای که دستگاه وصل بوده احساس می شود. بسیاری از کسانی که از این دستگاه استفاده کرده اند می گویند این سوزش قابل تحمل است اما افرادی هم بوده اند که بدن آنها نسبت به دستگاه واکنش شدید نشان داده و سوزش را خیلی شدید احساس می کنند.

 

کسانی که دارای چنین حساسیتی هستند با اکسید نیتروژن می توانند درد را کم کنند. اکسید نیتروژن را پزشک باید برای این افراد استفاده کند و اثر بلند مدت ندارد و خیلی زود از بین می رود.

اسکالپشور چیست

آیا اسکالپشور را می شود در چند منطقه بدن استفاده کرد

هر دوره اسکالوپشن 25 دقیقه است و شما می توانید این در چند نقطه از بدن در یک روز از اینروز استفاده کنید.

البته باید بسیار دقت کنید که دستگاه به وسیله پزشک یا یک پرستار دوره دیده برای شما استفاده شود.

 

اسکالپشور چه زمانی نتیجه می دهد

همانطور که گفته شد اسکالپشور دوره نقاهت ندارد اما نتیجه آن را تا 6 هفته می توانید ببینید و این نتیجه دائمی خواهد بود. اگر وزن شما بعد از پایان این 6 هفته اضافه نشود شما می توانید یک اندام زیبا را تجربه کنید اما توجه داشته باشید که اگر وزنتان اضافه شود سلولهای چربی باقی مانده در بدن شما بیشتر رشد می کند.

 

اسکالپشور یک نوع لیزر و روش پیکرتراشی غیر تهاجمی است که اگر پوست سفت و زخیم داشته باشید نتیجه بهتری می گیرید اما اگر پوست شما شل هم باشد با توجه به اینکه این دستگاه نوعی لیزر است پوست شما را جمع می کند.

 

عوارض اسکالپشور

این دستگاه تقریبا عارضه ای ندارد. خطر آسیب پوستی ندارد و ممکن است شما در یکی دو روز اول قرمزی را در ناحیه اسکالپشور مشاهده کنید اما به سرعت برطرف می شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.