2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ثریا قاسمی؛ از تولد تا بازی در نقش بی بی گوهر در سریال بچه مهندس 3

ثریا قاسمی؛ از تولد تا بازی در نقش بی بی گوهر در سریال بچه مهندس 3

ثریا قاسمی نامی ماندگار در هنر ایران است. او را این شب‌ها در سریال بچه مهندس 3 در نقش بی بی گوهر می‌بینیم. کمی بیشتر درباره زندگی او بخوانید:

دوات آنلاین-ثریا قاسمی را یک بار دیگر در تلویزیون می‌بینیم و شاهد بازی خوبش هستیم. این اتفاقی خوشایند است که در سریال بچه مهندس 3 رخ داده است. بازی قاسمی در نقش بی بی گوهر بسیار دلنشین است. بی بی گوهر نه فقط صاحبخانه جواد جوادی است بلکه برای او نقشی مادرانه ایفا می‌کند.

 

ثریا قاسمی پیش از این بارها و بارها نقش مادر را در سریال‌های تلویزیونی بازی کرده بود. او در هر سریال و فیلم تازه بازی بدیع و زیبایی را ارائه می‌دهد که در ذهن‌ها ماندگار می‌شود.

ثریا قاسمی در کنار مادرش حمیده خیرآبادی

ثریا قاسمی؛ از تولد تا بازیگری

قاسمی متولد سال 1319 و فرزند حمیده خیرآبادی است که راه مادر را در بازیگری به خوبی ادامه داد. او کار خود را با رادیو شزروع کرد و در دهه 1340 به عنوان گوینده مشغول به کار شد. پس از آن بازی در تئاتر را آزمود و در این عرصه نیز موفق بود.

 

سپس در یک فیلم کوتاه به نام تلفن بازی کرد و بعد از آن در سال 1349 در فیلم آرامش در حضور دیگران ساخته ناصر تقوایی حضور یافت.

 

ثریا قاسمی در این سال‌ها یادگارهای زیادی را از خودش باقی گذاشته است. او علاوه بر گویندگی در رادیو و بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون در دهه 70 در چند برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور یافت و دکلمه‌های او از اشعار قدیمی هنوز هم در خاطر بسیاری مانده است.

 

ثریا قاسمی در کار دوبله

او در دو سریال نیز دوبله را تجربه کرد. یکی از آنها سریال سال‌های دور از خانه یا همان اوشین است که او دوبلور نقش مادر ریوزو بود و دیگری سریال داستان زندگی یا هانیکو است که او نقش مادر هانیکو را دوبله کرد.

ثریا قاسمی در پشت صحنه سریال بچه مهندس

بازی در نقش بی بی گوهر در سریال بچه مهندس 3

ثریا قاسمی قبل از این‌که در سریال بچه مهندس 3 نقش بی بی گوهر را بازی کند در سریال هیات مدیره که نوروز سال 97 پخش شد بازی کرده بود.

 

حضور او در بچه مهندس نقشه قوتی برای این سریال است. حالا با وجود بی بی گوهر، جواد جوادی کمتر احساس تنهایی می‌کند و این زن پا به سن گذاشته نقش حامی را برای او ایفا خواهد کرد و تاثیر زیادی بر زندگی‌اش دارد.

ثریا قاسمی در صحنه ای از سریال بچه مهندس 3

بازی ثریا قاسمی در این سریال بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. یکی از بینندگان در صفحه اینستاگرام این بانوی هنرمند برایش نوشته است: ثریا قاسمی یعنی آبروی سینما و تلویزیون ایران، سریال بچه مهندس تازه جذاب شد به ورود خانم قاسمی مهربون و نجیب.رو چشم ما جا دارید.

 

مخاطب دیگری نوشته است: چقدر باور پذیر بازی می کنید و حیف هیچ وقت مادر بزرگی مثل شما نداشتم.

 

مخاطب دیگری نوشته است: من که خیلی این سریالو دوست دارم ...مخصوصا اگر خانوم قاسمی هم باشه.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.