2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل بیرحمانه همسر به خاطر رابطه سیاه

قتل بیرحمانه همسر به خاطر رابطه سیاه

این مرد آمریکایی بعد از کشتن همسرش جسد او را دفن کرد و بعد با پلیس تماس گرفت خبر داد زنش گم شده است.

دوات آنلاین-مرد آمریکایی که همسرش را به قتل رسانده است می‌گوید این زن با معشوقه سابقش رابطه سیاه داشت و او به همین دلیل دست به جنیات زد و همسرش را خفه و سپس جسد را دفن کرد.

 

به گزارش رکنا، پلیس مینه سوتا در پی مفقودی یک زن در این ایالت و پیگیری های ماموران پلیس و تیم تحقیقات جسد مدفون شده این زن را در یک قبر پیدا کرد.

زن کشته شده در آمریکا

گزارش پلیس محلی حاکی از آن است که چندی پیش مردی 28 ساله در پی ناپدید شدن ناگهانی همسرش با اداره پلیس تماس گرفته و گزارش مفقودی او را به ماموران داد. تیم تحقیقات که پس از اعزام به محل سکونت مقتول و بررسی این اتفاق متوجه مشکوک بودن همسر مقتول شدند که سعی بر پنهان کردن استرس و اضطرابش را داشت.

 

با تلاش های تیم جنایی و ماموران تحقیق جنازه مدفون شده این زن توسط سگ های پلیس در یک قبر پیدا شد.

 

با کشف جسد این زن و شکایت خانواده مقتول علیه همسرش ، مظنون که مشکوک به بیماری روحی و روانی بود دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

 

وی در بازجویی اعتراف کرد که به خاطر مسائل زناشویی وی دچار مشکلات روحی و پارانوئید شده چرا که متوجه شد معشوقه سابق همسرش مجدد به سراغش آمده و با حرف های اغواکننده او را به سمت خود کشانده است. به همین خاطر پس از درگیری با یکدیگر با کیسه زباله او را خفه و بعد جسدش را در نزدیکی خانه شان دفن کرد.

مرد همسرکش آمریکایی

متهم دو روز پس از قتل همسرش و دفن جسد او با اداره پلیس تماس گرفته و گزارش مفقودی اش را به اداره پلیس داده تا ماموران به او مشکوک نشوند اما دی ان ای کشف شده روی جسد مقتول راز این جنایت را فاش کرد.

 

در حال حاضر مرد آمریکایی در زندان است تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.