2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
از کجا بفهمیم سهام عدالت به ما تعلق گرفته یا خیر

از کجا بفهمیم سهام عدالت به ما تعلق گرفته یا خیر

برای این‌که بفهمید شما هم سهام عدالت دارید یا نه راه ساده ای وجود دارد که در این مطلب توضیح داده شده است.

دوات آنلاین-واگذاری سهام عدالت به شهروندان از دولت نهم آغاز شد اما شاید هنوز عده‌ای نمی‌دانند سهام عدالت به آنها تعلق گرفته است یا نه؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید از راهنمای زیر متوجه شوید آیا این سهام را دارید و اگر بله جزییات آن چگونه است.

 

مهر نوشت: با توجه به موافقت رهبر انقلاب با آزادسازی سهام عدالت این سوال برای بسیاری از هموطنان ایجاد شده است که آیا مشمول سهام عدالت هستند یا خیر. حدود ۳۰ میلیون نفر از مردم در جریان واگذاری سهام عدالت در دولت نهم از شمول دریافت این سهام جاماندند که به نظر می‌رسد دولت دوازدهم باید برای در شمول قرار دادن این افراد راهکاری در نظر بگیرد.

چگونه بفهمیم سهام عدالت داریم یا نه

از آنجا که فرایند دریافت این سهام کمی طولانی بود، کسانی که در دولت نهم موفق به ثبت نام شده و در شمول قرار گرفتند، نیز عموماً امروز بدرستی از وضعیت شمول یا عدم شمول خود اطمینان ندارند. برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع شود. در صفحه اول دو گزینه مطرح می‌شود که در ابتدا باید انتخاب گزینه اول «ورود به سامانه» انتخاب شود.

از کجا بفهمیم مشمول سهام عدالت شده ایم یا خیر

پس از کلیک کردن گزینه فوق صفحه جدیدی باز می‌شود که در آنجا باید با تیک زدن گزینه «مطالب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم»، گزینه «ادامه» کلیک شود.

روش اینترنتی برای فهمیدن اینکه سهام عدالت داریم یا نه

پس از آن صفحه جدیدی باز می‌شود که با درج کدملی و کد امنیتی مطابق تصویر درج شده گزینه «ادامه» برای مشاهده اطلاعات به صورت کامل و یا گزینه «استعلام سریع» برای استعلام فوری مشمول یا عدم مشمول بودن سهام عدالت انتخاب شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
غلام‌حسین 1402/09/23
من برای سهام عدالت ثبت نام کردم ولی گفتن اسمت جزو سهام عدالتیها نیست سجام ثبت نام کردم می‌خواستم ببینم سهام به ما تعلق میگیرد در حال حاض بخاطر دیسک کمر و در قادر به انجام کار نیستم اجاره نشینم و خانمم بر اثر کرونا فوت کرده و سه دختر دارم که سهام عدالت ندارند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.