2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه

بیوگرافی کامل روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه

روفیا محضری هنرپیشه جوانی است که نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه را بازی کرده و خوش درخشیده است. بیوگرافی روفیا محضری را در اینجا بخوانید

دوات آنلاین-روفیا محضری هنرپیشه جوان کشورمان که در سریال هم گناه نقش جوانی لیلا را بازی کرده متولد دهه 70 و دکتر داروساز است اما سر از بازیگری در آورده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 

روفیا محضری؛ دختری موفق

روفیا محضری در خانواده ای خلوت زندگی می کند. او دختری بسیار موفق است که با رتبه ای خوب در رشته داروسازی قبول شد و درسش را به پایان رساند.

 

روفیا از همان ابتدا به بازیگری علاقه داشت و دوره هایی را نیز گذراند.

 

بازی در نقش جوانی لیلا در سریال هم گناه

اولین کار او یک فیلم کوتاه بود که نقش زنی صورت سوخته را بازی می کرد. او در اولین حضور جدی اش مقابل دوربین در سریال هم گناه بازی کرد. او یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی می کند و نقش جوانی لیلا را  به تصویر کشیده است. هنگامه قاضیانی بازیگر دیگر نقش لیلا است.

بیوگرافی روفیا محضری

روفیا دختری بسیار سخت کوش  و در کار جدی است و تیزهوشی او کمک کرد تا خیلی زود حالات و حرکات خانم قاضیانی را که در نقش لیلا بازی می کند یاد بگیرد . شباهت عجیب هنگامه قاضیانی و روفیا محضری دلیل انتخاب کارگردان بوده است. روفیا محضری نقش جوانی لیلا یکی از شخصیت های اصلی داستان را بازی می کند که پرویز پرستویی در این سریال عاشق او شده است.

 

پرستویی کارآگاهی است که در جوانی با لیلا ازدواج کرد اما بدون اینکه بداند چه اتفاقی افتاده یک روز لیلا و فرزندش او را ترک می کنند.

 

حالا این کارآگاه جوان به دنبال حل معمایی است که سالها رنجش داده است. نقش جوانی پرویز پرستویی را نیز پسرش بهروز بازی می کند و شباهت بسیار زیاد این پدر و پسر جذابیت فیلم را دوچندان کرده است.

شباها عجیب روفیا محضری و هنگامه قاضیانی

دکتر هنرپیشه

روفیا در رشته خودش یعنی داروسازی مشغول به کار است و در کنار هم آن هنرپیشه نیز هست. روفیا علاقه بسیار زیادی به خانواده اش دارد و این را می توان از نوشته هایش در اینستاگرام متوجه شد. او در یکی از نوشته هایش عکسی از دست مادربزرگش منتشر کرده و علاقه بسیار زیاد خودش را به او ابراز کرده است.

 

روفیا محضری بازیگر نقش جوانی لیلا درهم گناه

روفیا بسیار مهربان، جدی و سخت کوش است و به زبان انگلیسی هم تسلط کامل دارد. روفیا محضری نوشته است موفقیتش در سریال هم گناه را مدیون استادش هنگامه قاضیانی است و عکس های زیادی نیز با هنگامه قاضیانی منتشر کرده است.

روفیا محضری در کنار بهروز پرستویی

روفیا محضری تئاتر نیز کار کرده است و یکی از موفق ترین هنرمندان جوان در حوزه تئاتر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
راضیه 1399/04/19
خیلی شبیشه.اصلا فک کردم خود هنگامه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.