2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
کد 417 در برنامه شاد چیست و چگونه برطرف می‌شود

کد 417 در برنامه شاد چیست و چگونه برطرف می‌شود

اگر هنگام استفاده از اپلیکیشن شاد با خطای 417 یا 403 مواجه شدید می‌توانید با انجام کارهایی که در این مطلب توضیح داده شده مشکل را حل کنید.

دوات آنلاین-راه‌اندازی اپلیکیشن شاد اتفاق مثبت و بزرگی است که در نظام آموزشی ما رخ داده است با این حال این برنامه هنوز تازه است و قطعا اشکالاتی دارد که به مرور زمان برطرف خواهد شد. از سویی کاربران ممکن است در استفاده از آن با مشکل مواجه شوند. یکی از مشکلات کد 471 در برنامه شاد است که باید بدانیم برای برطرف کردن آن چه کنیم.

 

اپلیکیشن شاد برای دانش‌آموزان طراحی شده و بنابراین باید فضای امن و ایمن داشته باشد به همین دلیل استفاده از این برنامه برای افرادی که خارج از کشور هستند امکان‌پذیر نیست. از سویی ممکن است وقتی شما ساکن ایران هستید اما از انواع فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده می‌کنید آی پی شما خارج از کشور تشخیص داده می‌شود به همین دلیل اپلیکشین شاد اعلام خطا می‌کند.

 

راهنمای استفاده از شبکه شاد

اگر برای استفاده از شبکه شاد به هر دلیلی مشکل دارید اول عکس زیر را با دقت ببینید و بررسی کنید که آیا درست عمل کرده‌اید یا خیر.

راهنمای استفاده از شبکه شاد

خطای 403 در اپلیکیشن شاد چیست

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری و اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره خطای 403 در اپلیکیشن شاد توضیح داده است : خطای ۴۰۳ مربوط به افرادی است که از فیلترشکن و وی پی ان استفاده می کنند. چون هنگام فعال بودن وی پی ان، آی پی خارج از کشور استفاده می شود ولی دیتاسنتر شبکه شاد داخل ایران است لذا هنگام احراز هویت با خطا مواجه می‌شوند.

 

برای رفع خطای 417 در برنامه شاد چه کار کنیم

خطای 417 برنامه شاد شبیه به خطای 403 است. بنابراین اگر در زمان احراز هویت در سامانه شاد یا استفاده از اپلیکیشن شاد با کد 417 مواجه شدید باید وی پی ان یا فیلترشکن خودتان را خاموش کنید.

 

گاهی اوقات حتی وقتی فیلترشکن را خاموش می‌کنید باز هم ممکن است آی پی شما به اشتباه خارج از ایران تشخیص داده شود در این صورت با گوشی خود را ری‌استارت کنید. خاموش و روشن کردم مودم هم البته اگر از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنید کاری است که به رفع خطای 417 کمک می‌کند.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.