2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
عشق افسانه‌ای زوجی که در غار زندگی کردند

عشق افسانه‌ای زوجی که در غار زندگی کردند

پسر جوان 19 سال بیشتر نداشت که عاشق زنی 29 ساله شد و به خاطر او کوه را کند.

دوات آنلاین-نمونه واقعی فرهاد کوه کن در چین وجود دارد. او مردی است که در 19 سالگی عاشق زنی بوه شد که از خودش 10 سال بزرگ‌تر بود. مرد جوان برای این عشق هزینه‌های زیادی دارد. شروع این ماجرای عاشقانه مربوط به 50 سال پیش است و اکنون دولن چین تصمیم گرفته یاد این زوج را زنده نگه دارد.

عشق عجیب زوج چینی

تابناک نوشت: بیش از پنجاه سال پیش، «لیو» که یک جوان ۱۹ ساله بود، عاشق یک زن ۲۹ ساله بیوه به نام «ژو» شد. این زوج تصمیم گرفتند برای جلوگیری از شایعات فرار کنند و در غاری در استان ژیانگ‌جین زندگی کنند.

مرد عاشق پیشه چینی

در اول زندگی مشترک آن‌ها بی‌چیز بودند، نه دسترسی به برق داشتند و نه غذایی، طوری که مجبور بودند از گیاهان و ریشه درختان تعذیه کنند و روشنایی خود را با یک چراغ نفتی تأمین کنند.

زن عاشق پیشه چینی

کندن کوه به‌خاطر همسر

در دومین سال زندگی مشترک، «لیو»، کار خارق العاده‌ای را شروع کرد، او با دست خالی شروع به کندن پلکان‌هایی در دل کوه کرد، تا همسرش بتواند به آسانی از کوه پایین بیاید، او این کار را پنجاه سال ادامه داد.

زوج عاشق چینی

چند سال پیش «لیو» در ۷۲ سالگی در کنار همسرش فوت کرد. «ژو» روز‌های زیادی در کنار تابوت همسرش سوگوار بود. دولت چین تصمیم گرفته که «پلکان عشق» و محل زندگی این زوج را حفظ کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.