2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آشنایی با جورج الاسطا، بازیگر لبنانی حاضر در شام ایرانی

آشنایی با جورج الاسطا، بازیگر لبنانی حاضر در شام ایرانی

جورج الاسطا در شام ایرانی میزبان سه بازیگر ایرانی می‌شود. او کیست؟

دوات آنلاین-مجموعه شام ایرانی در سری جدید خود هر بار از یک بازیگر خارجی نیز کمک می‌گیرد. در فصل اول امره تتیکول بازگیر ترکیه‌ای حضور داشت. در فصل دوم که مخصوص خانم‌ها بود گلشن قیزی، بازیگر آذربایجانی گروه را همراهی کرد و در فصل سوم جورج الاسطا با سه بازیگر چهره ایرانی همراه شده است.

 

در فصل سوم غیر از جورج الاسطا، علی انصاریان، سیدجواد هاشمی و حامد آهنگی حضور دارند. جورج الاسطا یک بازیگر لبنانی است و به همین دلیل نیز سه چهره ایرانی در شب اول مسابقه به لبنان می‌روند تا مهمان او باشند البته این سه نفر قبلا جورج را ندیده بودند تنها چیزی که از او می‌دانند نشانی یک رستوران است.

جورج الاسطا بازیگر لبنانی شام ایرانی

این بازیگر برای ایرانیان چهره‌ای ناشناخته است چون تاکنون هیچ کدام از سریال‌های او دوبله و پخش نشده است.

جورج الاسطا بازیگر لبنانی شام ایرانی

جورج که متولد 23 آوریل است یک بازیگر مسیحی است که در دانشگاه لبنان در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد درس می‌خواند. او چهره خیلی مطرحی محسوب نمی‌شود با این حال تاکنون در چند سریال حضور داشته است و علاوه بر این برای شبکه‌های لبنانی کار کمدی هم کرده است.

 

جورج الاسطا تاکنون در نمایش‌های زیادی بازی کرده که فرزندان کشور ، یک شب ، همه عشق ، همه عشق از معروف‌ترین‌های آنها هستند.

 

دانلود شام ایرانی به میزبانی جورج الاسطا

 

دانلود شام ایرانی به میزبانی جورج الاسط با کیفیت 480

دانلود شام ایرانی به میزبانی جورج الاسط با کیفیت 720

دانلود شام ایرانی به میزبانی جورج الاسط با کیفیت 1080

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.