2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مرگ غم‌انگیز اعضای یک خانواده در جدال با کرونا

مرگ غم‌انگیز اعضای یک خانواده در جدال با کرونا

زندگی اعضای این خانواده بعد از فوت پدر بر اثر کرونا دگرگون شد و ...

دوات آنلاین-زن میانسال و پسر جوانش پس از فوت پدر خانواده بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شکل غم انگیزی به کام مرگ رفتند.

 

به گزارش جوان، ساعت ۱۰ و ۳۶ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه امسال کارکنان بیمارستانی در شمال تهران مرگ مشکوک زن میانسالی را به مأموران پلیس خبر دادند.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند که در یافتند ساعتی قبل زن ۵۳ ساله ای به نام کوکب در حالی که حالش به شدت بد بوده برای درمان به بیمارستان منتقل می شود اما تلاش های تیم پزشکی برای نجات وی نتیجه نمیدهد و در نهایت ساعتی بعد وی روی تخت بیمارستان فوت می کند.از سوی دیگر مشخص شد این زن به خاطر مسمومیت دارویی فوت کرده است.

 

از آنجایی که فوت زن میانسال مشکوک به نظر می رسید مأموران پلیس موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و باز پرس جنایی هم همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت.

 

نخستین بررسی ها نشان داد این زن که همراه شوهر و پسر جوانش زندگی می کرده است، سه هفته قبل شوهرش را بر اثر بیماری کرونا از دست میدهد و همچنین پسر جوانش نیز چند روز قبل به طرز مشکوکی به کام مرگ می رود تا اینکه ساعتی قبل این زن به عنوان آخرین بازمانده این خانواده دچار مسمومیت دارویی می شود و پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ می رود.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس در باره این حادثه به دستور بازپرس جنایی دست به تحقیقات میدانی زدند. یکی از همسایه ها گفت: زن همسایه در این چند روز به خاطر فوت شوهر و پسرش ضربه های شدید روحی خورد تا اینکه امروز متوجه شدیم حالش بد شده و پس از تماس با اورژانس او را به بیمارستان منتقل کردیم که متأسفانه او هم فوت کرد.

 

یکی از نزدیکان این خانواده هم گفت: کوکب زندگی خوبی داشت و همراه شوهر و پسرش زندگی می کرد تا اینکه چند هفته قبل شوهرش بیمار شد. وقتی او را به بیمارستان منتقل کردند مشخص شد بیماری او کرونا است و به همین خاطر مدتی در بیمارستان بستری شد و تحت درمان قرار گرفت اما بیماری اش خوب نشد و هر روز حالش بدتر شد تا اینکه کرونا ریه اش را از بین برد و در نهایت سه هفته قبل فوت کرد. پس از فوت شوهرش زندگی آنها دچار تلاطم شد و از همه بدتر پسرش افسردگی گرفت و از سوی دیگر ارتباط دوستان و بستگان و نزدیکانش هم به خاطر بیماری که باعث مرگ پدرش شده بود با آنها قطع شد و بعضی ها هم با آنها رفتار خوبی نداشتند به طوریکه پسر جوان دچار افسردگی روحی و روانی شد. دو روز قبل فهمیدیم به خاطر همین رفتارها و افسردگی پسر جوان به زندگی اش پایان داده است. مرگ پسر جوان ضربه مهلکی بود که به مادر میانسالش بر خورد کرد به طوریکه او هم احساس کرده بود به آخر زندگی رسیده و راهی جز مرگ برای او باقی نمانده است. ما فکر می کردیم او توان مقابله با این مصیبت ها را دارد اما امروز فهمیدیم او هم با خوردن دارو به زندگی اش پایان داده است.

 

در ادامه جسد زن جوان برای انجام آزمایش های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی نیز به دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات خود را برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه آغاز کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.