2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ماجرای شگفت‌انگیز دختر گدا که میلیونر شد

ماجرای شگفت‌انگیز دختر گدا که میلیونر شد

این یک افسانه نیست بلکه ماجرایی واقعی است که برای دختری 13 ساله رخ داده و همه را شگفت‌زده کرده است.

دوات آنلاین-اخبار شگفت‌انگیز در سراسر جهان کم نیستند اما شاید هیچ یک به اندازه گدایی که ناگهان ثروتمند شود مورد توجه قرار نمی‌گیرند. این اتفاق واقعا در مالزی رخ داده است.

 

ریتا گاویولا، دختر فیلیپینی نشان داد که قصه سیندرلا می‌تواند به واقعیت مبدل شود اگر شانس در خانه آدم را بزند.

 

به نوشته برترین‌ها به نقل از تایم؛ در سال 2016، بورگوس، عکاس فیلیپینی وقتی ریتا فقط 13 سال داشت عکسی از او در خیابان گرفت.

دختر فقیر فیلیپینی چگونه ثروتمند شد

خانواده او خیلی فقیر بودند، پدرش زباله جمع می کرد و مادرش خانه‌دار بود. آنها 6 فرزند داشتند. هیچ یک از بچه ها به مدرسه نمی رفت. اغلب گرسنه بودند و مجبور بودند گدایی کنند.

این دختر یکی از معروف ترین مدل های فیلیپین است

​عکاس که تحت تأثیر زیبایی طبیعی ریتا قرار گرفته بود، این عکس را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. عکس دختر جوان دست به دست شد. مردم او را «دختر باجو باجو» ، گروه قومی که ریتا به آن تعلق دارد می‌نامیدند و گاهی «کولی دریایی»،زیرا آنها نمایندگان قوم کوچ نشین دریایی بودند.

 

پس از آن بود که ریتا مورد توجه قرار گرفت و یکسری از شرکت‌های تبلیغاتی سراغ او رفتند. به این ترتیب دختر نوجوان تبدیل به مدل شد. اکنون، ریتا یکی از ثروتمندترین مدل‌های فیلیپین است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.