2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا ارسطو با دختر محمود نقاش ازدواج می‌کند؟

آیا ارسطو با دختر محمود نقاش ازدواج می‌کند؟

ارسطو به ازدواج با دختر محمود نقاش خیلی اصرار دارد و تلاشش را به کار گرفته تا این بار شکست عشقی نخورد اما در آخر سریال پایتخت چه اتفاقی برای او می‌افتد؟

دوات آنلاین-ارسطوی سریال پایتخت که نقش او را احمد مهرانفر به زیبایی هر چه تمام‌تر بازی می‌کند در طول فصل‌های مختلف سریال پایتخت همیشه شخصیتی عاشق پیشه داشته و به دنبال ازدواج بود. او این بار می‌خواهد با دختر محمود نقاش ازدواج کند اما آیا این اتفاق می‌افتد؟

 

فصل 6 سریال پایتخت هنوز به پایان نرسیده و دو قسمت آخر آن بعد از مهار کرونا ساخته و در یکی از اعیاد پخش خواهد شد. در آخر این فصل بهتاش به فوتبال حرفه‌ای وارد می‌شود. از طرفی نقی و هما به تهران می‌آیند. به احتمال زیاد رحمت نیز به جمع آنها خواهد پیوست اما چه اتفاقی برای ارسطو می‌افتد.

 

ارسوط خیلی زود عاشق می‌شود اما همیشه شکست می‌خورد. عشق او به خانم فدوی با بازی لیندا کیانی در فصل دوم سریال پایتخت را حتما به خاطر دارید. البته ارسوط در فصل سوم با چوچانگ ازدواج کرد و همسر او در جریان سقوط هواپیما فوت شد.

 

دختر محمود نقاش ازدواج کرده اما از همسرش جدا شده و دو فرزند دارد. ارسطو در شرایطی عاشق او شده که قبلا قرار بود نقی با او ازدواج کند اما طاهره با این ازدواج مخالفت کرده بود و بعد از آن نقی با هما ازادواج کرد. به همین دلیل هما حساسیت ویژه‌ای روی طاهره دارد.

 

آن طور که فرجی، ناظر کیفی سریال پایتخت ۶ توضیح داده عشق ارسطو به دختر محمود نقاش یک عشق اشتباه است و بیشتر دلیل آن تنهایی ارسوط در این فصل از داستان است. به همین دلیل در نهایت این دو با هم ازدواج نخواهند کرد و ارسطو طبق پیش بینی‌ها با کمک خانواده به زندگی بازخواهد گشت و دوباره به همان ارسطوی ساده و بامعرفت تبدیل می‌شود.  

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فلورانس 1399/11/18
عالی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.