2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نجات گروگان جوان پس از 48ساعت

نجات گروگان جوان پس از 48ساعت

2 متهم دستگیر شده در بازجویی‌های مقدماتی اعتراف کردند که به‌دلیل اختلافات مالی با گروگان‌شان او را ربوده‌اند.

دوات آنلاین-4موتورسوار که نقاب به چهره  داشتند، مرد جوانی را ربوده بودند تا از او باج‌گیری کنند، اما بعد از 2روز مأموران پلیس در عملیاتی ویژه گروگان را آزاد و2 نفر از گروگان‌گیران را دستگیر کردند.

 

به گزارش همشهری، چند روز قبل خانواده مردی 38ساله در تماس با پلیس شهر سوران در استان سیستان و بلوچستان اعلام کردند که چند مرد نقابدار او را ربوده‌اند. از همان زمان تحقیقات برای شناسایی آدم‌ربایان و نجات مرد ربوده شده آغاز شد. در تحقیقات میدانی معلوم شد 4مرد نقابدار  سوار بر موتورسیکلت، سد راه این جوان شده و با تهدید او را ربوده‌ و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند. با اینکه هنوز هیچ سرنخی از آدم ربایان به‌دست نیامده بود، اما تحقیق از خانواده فرد ربوده شده حاکی از آن بود که او از مدتی قبل با شخصی دچار اختلاف مالی شده و ممکن است همین اختلاف به آدم ربایی منجر شده باشد.

 

در این شرایط مأموران دامنه تحقیقات خود را گسترده‌تر کردند و به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد گروگان‌گیران، گروگان‌شان را به یکی از روستاهای حاشیه شهر منتقل و در آنجا زندانی کرده‌اند.

 

در حالی که 48ساعت از این گروگان‌گیری می‌گذشت مأموران با شناسایی مخفیگاه متهمان در عملیاتی ضربتی توانستند آنها را غافلگیر و ضمن آزادی گروگان، 2 نفر را دستگیر کنند.

 

سرداراحمد طاهری، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: در این عملیات هیچ آسیبی به گروگان نرسید و او در سلامت کامل به خانواده‌اش تحویل داده شد.

 

وی ادامه داد: 2 متهم دستگیر شده در بازجویی‌های مقدماتی اعتراف کردند که به‌دلیل اختلافات مالی با گروگان‌شان او را ربوده‌اند.

 

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان 2متهم پرونده هم‌اکنون در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.