2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خواستگار ناکام زن جوان را تا آستانه مرگ برد

خواستگار ناکام زن جوان را تا آستانه مرگ برد

این زن که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به طرز ناباورانه‌ای زنده ماند اما ...

دوات آنلاین-پرونده فردی که متهم است پس از ربودن زن جوان او را با اصابت ضربات چاقو تا پرتگاه مرگ کشانده با اعتراض شاکی به رأی صادر شده بار دیگر بررسی می شود.

 

به گزارش جوان، این پرونده ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۴ مرداد سال 95 به جریان افتاد. روز حادثه ماموران پلیس پایتخت با تماس شهروندی از کشف پیکر نیمه جان زن جوانی در بیابان های جنوب تهران باخبر و راهی محل شدند.

 

ماموران پلیس در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل راننده خودروی پرایدی پس از درگیری با این زن پیکر خونین وی را در محل رها کرده و گریخته است.

 

شاهد عینی حادثه که مرد افغانی بود همه ماجرا را به ماموران پلیس و اورژانس خبر داده بود. همچنین مشخص شد پیکر نیمه جان زن جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

 

حرف های شاهد عینی

مرد افغان به ماموران پلیس گفت: من کارگر کارگاهی در این نزدیکی هستم لحظه حادثه جلوی در کارگاه ایستاده بودم که دیدم مرد جوانی در حال کتک کاری این زن است. به سرعت به کمکش رفتم اما فاصله ام با آنها زیاد بود. مرد جوان با دیدن من سوار خودرواش شد و از محل گریخت. وقتی به زن جوان رسیدم، دیدم با ضربات متعدد چاقو زخمی شده و به سختی حرف می زند. او فقط شماره تلفن برادرش را به من داد و بعد بیهوش شد.

 

بدین ترتیب ماموران برای بررسی بیشتر راهی بیمارستان شدند که دریافتند زن جوان نجات یافته است، اما به خاطر ضربات چاقو نصف صورتش فلج شده و علاوه بر رسیدن آسیب های جدی به ناحیه شش و شکمش یکی از کلیه هایش را از دست داده است.

 

شرح ماجرا از زبان شاکی

زن جوان پس از بهبودی نسبی عامل حادثه را خواستگار سابقش به نام پرویز معرفی و از او شکایت کرد. بدین ترتیب ماموران پلیس، پرویز را بازداشت کردند و در ادامه پرونده متهم پس از تحقیقات تکمیلی به اتهام اقدام به قتل، آدم ربایی و ضرب و جرح برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

زن جوان درباره این حادثه گفت: از دوران جوانی زندگی سختی را تجربه کردم به طوریکه ۱۵ سال قبل مجبور شدم با مرد میانسالی که ۱۲سال از خودم بزرگتر بود ازدواج کنم و در نهایت هم این ازدواج شش ماه بیشتر دوام نیاورد و من به خاطر رفتارهای بد همسرم که همیشه عصبانی بود درخواست طلاق دادم و جدا شدم. پس از این در شرکت خصوصی به عنوان منشی شروع به کار کردم و در خانه پدری ام زندگی می کردم تا اینکه پس از ۲ سال تصمیم گرفتم مستقل شوم و به همین خاطر برای خودم خانه ای اجاره کردم.

 

وی ادامه داد: زندگی خوبی داشتم اما از دی سال ۹۴ با آمدن مردی به نام پرویز به زندگی‌ام همه چیز تغییر کرد. روزی در حال برگشت از خانه برادرم بودم که پرویز با خودرواش جلوی راهم سبز شد و من به عنوان مسافر سوار خودرواش شدم. او گفت که مدتی است مرا از دور و نزدیک زیر نظر دارد و مدعی شد که عاشق من شده است و قصد دارد با من ازدواج کند. مدتی با هم ارتباط داشتیم اما به دلایلی ارتباطم را قطع کردم تا اینکه فروردین ۹۵ که همراه دوستانم قصد رفتن به شمال را داشتیم خودروی پرویز راکرایه کردیم و همین باعث ارتباط دوباره ما شد. پس از مدتی فهمیدم او قصد سوءاستفاده از من دارد که دوباره ارتباطم را قطع کردم اما پرویز اصرار داشت و ارتباطش را قطع نمی کرد. مدتی بعد برای مراسم عروسی خواهرم به ناچار ۲۰۰ هزار تومان از پرویز قرض گرفتم و همین بهانه‌آی شد که او مرا تهدید کند تا اینکه یک هفته بعد دوست پرویز تماس گرفت و گفت پرویز قصد خودکشی دارد و از من خواست پیش او بروم و پس از اصرار زیاد به ملاقات پرویز رفتم و او هم از من قول گرفت فردا با هم بیرون برویم.

 

زن جوان گفت: روز حادثه سوار خودرواش شدم و سرم پایین بود و به حرفهایش گوش می دادم که ناگهان متوجه شدم مسیرش را به طرف بیابان های جنوب تهران تغییر داده است التماس کردم خودرواش را نگه دارد اما او به سرعت می رفت که در خودرو را باز کردم و پایم را بیرون بردم که مجبور شد خودرو را متوقف کند. پس از توقف اسپری اشک آور به صورتم پاشید و در حالی که کور شده بودم موهایم را از پشت گرفت و ضربات زیادی با چاقو به بدنم وارد کرد و از محل گریخت.

 

وی در پایان گفت: پرویز به اتهام اقدام به قتل، آدم ربایی، ضرب و جرح برای محاکمه به دادگاه رفت و امیدوارم بودم برای این اتهامات حداقل به ۲۵ سال حبس محکوم شود اما در کمال ناباوری متهم از همه اتهامات تبرئه شد و فقط به خاطر ضرب و جرح به ۵ سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد. رای دادگاه برای اجرا به شعبه اجرای احکام فرستاده شد و من هم به این رأی اعتراض کردم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.