2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
نظر کمند امیرسلیمانی درباره کشمکش‌های آذر و اسدالله خان در سریال پدرسالار

نظر کمند امیرسلیمانی درباره کشمکش‌های آذر و اسدالله خان در سریال پدرسالار

شخصیت آذر با شخصیت خود من خیلی متفاوت بود. من خیلی آرام هستم و اصلا لجبازی نمی‌کنم و به اصطلاح آدم حرف گوش کنی هستم...

دوات آنلاین-سریال پدرسالار از آن دست سریال‌هایی است که باوجود گذشت سال‌ها از ساخت و پخش اول آن هنوز هم تماشایی است و هر بار که روی آنتن می‌رود بینندگان را جذب می‌کند. در این سریال نقش آذر با بازی کمند امیرسلیمانی بسیار مورد توجه است.

 

آی فیلم نوشت: آذر، عروس، جوان و البته تقریبا سرکش سریال محبوب پدرسالار، از قرار معلوم برای مردمی که دوستش دارند هنوز هم همان آدم است با همان اسم و رسم. اگر چه کمند امیرسلیمانی طی سال‌های گذشته در قالب نقش‌های مختلفی فرو رفت اما انگار آنچه برای خیلی از مردم ماندگار و به‌یادماندنی شده همان نقش آذر است که با جدیت مقابل پدرشوهر سختگیرش ایستاد تا داستان سریال «پدرسالار» را جذاب و دیدنی کند. خیلی‌ها همچنان او را به همان اسم صدا می‌زنند. کمند امیرسلیمانی ۷ساله بود که بازیگری را شروع کرد. به هر حال زندگی در خانواده‌ای هنرمند می‌توانست یک فاکتور مثبت برای پیشرفت او در این عرصه محسوب شود که همینطور هم شد.

 

حق با آذر است یا اسدالله خان

*خانم امیرسلیمانی، این روزها شبکه آی‌فیلم سریال محبوب و ماندگار «پدر سالار» را پخش می‌کند و یکی از شخصیت‌های اصلی که مردم نظرات گوناگونی درباره آن دارند، شخصیت "آذر" است. به نظر شما در سریال «پدر سالار» حق با "آذر" بود یا "اسدالله خان"؟

به نظر من در این سریال هر کسی در جایگاه خودش حق داشت. "آذر" می‌خواست زندگی مستقل را تجربه کند و "اسدالله خان" نیز نگران پسران خود بود و دوست داشت همه در اطرافش باشند. در این سریال نمی‌شود حق را مطلق به یکی داد. هر کسی به سهم خود محق بود.

 

*کمند امیرسلیمانی  چگونه برای نقش "آذر" انتخاب شد؟

سریال «پدر سالار» سال ۷۲ تصویربرداریش آغاز شد و ۷۴ پخش شد. ما در آن سال‌ها بازیگر جوان نداشتیم  و چند نفر بیشتر نبودیم که مناسب نقش"آذر" باشد مثل "پرستو گلستانی"، "سیما تیرانداز" و "پانته آ بهرام" و .... نقش "آذر"، نقش عروس کوچک خانواده بود و باید برای این نقش بازیگر جوانی را انتخاب می‌کردند و باید در این رنج سنی بود. وقتی فیلمنامه را به من دادند دو نقش  به من پیشنهاد شد یکی نقش دختر کوچک خانواده که آن را خانم "پرستو گلستانی" بازی کردند و دیگری نقش "آذر" که عروس آخر "اسدالله خان" بود. زنده یاد آقای "خواجویی" به من گفتند که خودت انتخاب کن و من وقتی داستان «پدرسالار» را خواندم دیدم همه یک طرف، آذر هم یک طرف است و نقش آذر برای من بسیار جذابیت داشت.

 

*جذابیت نقش آذر برای شما چه بود؟

شخصیت آذر با شخصیت خود من خیلی متفاوت بود. من خیلی آرام هستم و اصلا لجبازی نمی‌کنم و به اصطلاح آدم حرف گوش کنی هستم و نقش "آذر" مخالف شخصیت اصلی من بود و همین برای من بسیار جذاب بود و مرا وارد یک چالش کرد. هنوز هم بعضی وقت‌ها شخصیت آذر به من نزدیک می‌شود و آدم جسورتری می‌شوم.

 

*و حرف آخر...

این یک شانس هست برای هر بازیگری که در سال‌های بازی‌اش یک سریال مثل سریال «پدر سالار» در کارنامه کاری‌اش باشد و خوشبختانه این شانس به من رو کرد و خوشحالم که مردم هنوز که هنوز است از دیدن این سریال لذت می‌بردند و حرف آخرم این است که لطفا مردم در خانه بمانند تا با کمک یکدیگر بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم و ویروس کرونا را شکست بدهیم.امیدوارم همه مردم عزیز ایران و همه مردم جهان سلامت باشند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.