2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آخر سریال پایتخت ۶ چه می‌شود

آخر سریال پایتخت ۶ چه می‌شود

در قسمت آخر سریال پایتخت اتفاقاتی رخ می‌دهد که به دلیل گسترش کرونا امکان فیلمبرداری آن وجود نداشت.

دوات آنلاین-سریال پایتخت ۶ بعد از پخش ۱۵ قسمت در عید نوروز به پایان نمی‌رسد و قسمت آخر آن برای آینده می‌ماند و در یکی از اعیاد پخش خواهد شد اما آخر سریال پایتخت چه می‌شود؟

 

عوامل سریال پایتخت در حالی فصل ششم این سریال را در 15 قسمت به پخش رساندند که درگیر موضوع کرونا بودند و طبیعتا گسترش این ویروس مشکلاتی را برای آنها به وجود آورد. گروه پایتخت با وجود تمام مشکلات به تعهدات خود عمل کردند اما امکان این‌که قسمت آخر این سریال را بسازند وجود نداشت.

 

ببینید: سکانس روبه‌رو شدن بهبود و بهتاش در پایتخت 6

 

در قسمت آخر سریال پایتخت ۶ بهتاش به فوتبال حرفه‌ای وارد می‌شود و به همین دلیل باید فیلمبرداری در استادیوم و در جمع ورزشی انجام می‌شد که به دلیل ممنوعیت‌های موجود امکان این کار وجود نداشت.

 

ببینید: باز هم نقی معمولی به بهبود حسودی می‌کند

 

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت درباره آخر این سریال به فارس گفت: از آنجایی که قسمت هایی از فینال و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه ای مربوط می شد و بخش های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می پرداخت، حتما می باستی در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می افتاد. با توجه به تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علیرغم میل باطنی مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش 15 قسمت پایتخت برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زهرا 1399/01/15
عالی بود ای کاش زود تمام نمی شد😭
ناشناس 1399/01/15
15 قسمت واسه سریال خوبی مثل پایتخت خیلی کمه کاش تعداد قسمت هاش بیشتر بود
عسل 1399/01/15
ای کاش سریال بیشتر بود ولی سریال بسیار زیبایی هست ................

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.