2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
پشیمانی زن جوان از تهمت خیانت به شوهر

پشیمانی زن جوان از تهمت خیانت به شوهر

این زن بعد از این‌که به دختر فروشنده انگ غیراخلاقی زد و شوهرش را به خیانت متهم کرد از کاری که کرده پشیمان شد و...

دوات آنلاین-زنی جوان که به شوهرش شک کرده و به او تهمت زده بود با دختر فروشنده‌ای ارتباط پنهانی دارد وقتی حقیقت ماجرا را فهمید بسیار پشیمان شد و سعی کرد اشتباهش را جبران کند. او با مراجعه به دایره اجتماعی پلیس ماجرا را این طور شرح داد:

 

دچار بدبینی و توهم شده بودم و با نگرانی که فکر و ذهنم را تسخیر کرده بود از شوهرم خواستم هر چه سریع تر دختر جوان را از فروشگاه خود اخراج کند. همسرم می گفت این دختر خانم خواهرزاده یکی از دوستانش است و چون مشکل مالی دارد سر کار آمده است. اما گوش من بدهکار این حرف ها نبود.

 

   

دو ماه گذشت و من که خیلی نگران زندگی و آینده ام بودم به پیشنهاد یکی از دوستانم که زخم خورده خیانت های همسرش است تصمیم احمقانه ای گرفتم و به شوهرم تهمت رابطه نامشروع زدم.

 

متأسفانه با این حرف ها آبروی همسرم را جلوی خانواده ام لکه دار کردم و برادرانم که جو گیر و غیرتی شده بودند یک روز بعد از ظهر با عصبانیت به محل کار شوهرم رفتند. آن ها پس از درگیری با شوهرم و کتک زدن او، دختر جوان را نیز با رفتاری بسیار بی ادبانه از فروشگاه بیرون کردند. من با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده بود از خانه قهر کردم و ۳ شبانه روز در منزل پدرم بودم.

 

زن جوان افزود: شوهرم و برادر آن دختر خانم به منزل پدرم آمدند و پس از گفت وگو متوجه شدم این دختر جوان بیماری خونی دارد و چون سایه پدر روی سرش نیست و به خاطر این که کمک خرج خانواده اش باشد تصمیم گرفته است به سر کار برود و... .

 

با روشن شدن این حقایق دنیا روی سرم خراب شد و از خودم بدم آمد. من همراه شوهرم به خانه آن دختر خانم رفتم. اما هر چه التماس کردم او از اتاقش بیرون نیامد و حاضر نشد ما را ببیند. از شما چه پنهان، من از عاقبت کاری که کرده بودم می ترسیدم و هر روز برای آن دختر دل شکسته پیامک می فرستادم و عذرخواهی می کردم. تا این که او بالاخره در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) به پیامک هایم جواب داد و گفت به احترام این روز بزرگ و به عزت و مقام عزیزترین مادر دنیا، شما را بخشیدم و امیدوارم دیگر نسنجیده و ندانسته درباره کسی قضاوت نکنید.

 

من با شنیدن این حرف ها از خوشحالی بال درآورده بودم و خوشبختانه توانستم با کمک یکی از اقوام که فرد نیکوکاری است شغل مناسبی نیز برای این دختر معصوم در یک شرکت معتبر پیدا کنم و امیدوارم خدا هم مرا ببخشد. الان هم آمده ام تا برای ایجاد سازش و آشتی بین شوهرم و برادرانم مشاوره بگیرم چون همسرم خیلی از دست من و خانواده ام دلگیر و ناراحت است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.