2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ماجرای شگفت‌انگیز مردگانی که زنده شدند

ماجرای شگفت‌انگیز مردگانی که زنده شدند

این 13 نفر بعد از مرگ دوباره به زنده شدند و به زندگی بازگشتند.

دوات آنلاین-ماجرای عجیب و شگفتی‌آور 13 نفر را که مرگ‌شان اعلام شده اما بعد از آن زنده شدند و به زندگی بازگشتند در زیر به نقل از باشگاه خبرنگاران آمده است:

 

روایتی درباره مرگ

زاک، نوجوان اهل تگزاس که بعد از دویدن قلبش از کار افتاد، در نهایت توسط کارکنان اورژانس به زندگی بازگشت. جالب‌ترین بخش این ماجرا، توصیف او از مرگ است. او در گفته‌هایش گفته است که مردی با مو‌های بلند را دیده است که به او گفته همه چیز درست می‌شود.

ماجراهای عجیب زنده شدن بعد از مرگ

بازگشت به زندگی بعد از 17 ساعت

وال از ساکنین ویرجینیای غربی، چندین حمله قلبی را تحمل کرد و به مدت ۱۷ ساعت به طور بالقوه علائم حیات نداشت. با این حال، درست بعد از اینکه از دستگاه‌های احیا جدا شد، آنچنان که هیچ اتفاق بدی رخ نداده بود به هوش آمد.

 

زنده شدن در قبرستان

گو لیو سیگاری وقتی به دلیل ایست قلبی به بیمارستان منتقل شد و فوت کرد، خانواده و دوستان‌اش غافلگیر نشدند.

 

در حالی که خانواده او برای دفن او به سوی قبرستان در حرکت بودند، متوجه صدای سرفه‌های خفیفی از داخل تابوت شدند. آن‌ها در تابوت را باز کرد … و گو را با چشمانی اشک‌بار دیدند که زنده بود!

ماجراهای عجیب زنده شدن بعد از مرگ

مرگ و زنده شدن زن باردار

اریکا ۳۶ هفته باردار بود که در وسط کلاس آموزش زبان انگلیسی‌اش ایست قلبی کرد. او سریعا به بیمارستان منتقل شد و پزشکان کودک او را از طریق سزارین به دنیا آوردند.

 

به گفته شوهرش، قلب اریکا در تعجب همگان پس از به دنیا آمدن شروع به زدن کرد! به این ترتیب تمام اعضای خانواده با هم بیمارستان را ترک کردند.

ماجراهای عجیب زنده شدن بعد از مرگ

زنده شدن بعد از 45 دقیقه

تونی از ساکنان غرب کارولتن، اوهایو، زمانی که دوباره به زندگی بازگشت، به مدت ۴۵ دقیقه ضربان قلب نداشت. دکتر راجا نزار، متخصص قلب بیمارستان، گفته است که هرگز چنین چیزی را در ۲۰ سال گذشته ندیده است.

 

رعد و برق، مرگ و زندگی دوباره

تونی جراح اهل نیویورک، به دلیل اصابت رعد و برق فوت کرد. با این حال، او توسط تیم پزشکی بیمارستان به زندگی بازگشت.

 

جالب‌ترین بخش این ماجرا این است که او اکنون ارتباط عجیبی با موسیقی پیدا کرده است که پیش از این علاقه‌ای به آن نداشت. امروزه او زمان زیادی را صرف خواندن و نوشتن می‌کند.

ماجراهای عجیب زنده شدن بعد از مرگ

زنده شدن در آغوش دختر

هنگامی که مرگ رزا قطعی شد، دخترش برای دیدن او به بیمارستان آمد. در حالی که او مادرش را برای آخرین بار در آغوش کشید، احساس کرد مادرش هنوز زنده است. اگر چه کارکنان فکر می‌کردند او شوخی می‌کند، اما با این وجود بررسی‌های لازم را انجام دادند و … حق با دخترش بود!

 

خونریزی موقع کالبدشکافی

کارلوس در ۳۳ سالگی، در تصادف اتومبیل در ونزوئلا درگذشت. هنگامیکه کارکنان کالبدشکافی در حال انجام کالبد شکافی بودند، زخم‌های او شروع به خونریزی کرد.

 

آن‌ها مشغول بخیه زدن زخم‌ها بودند که کارلوس زنده شد. خانواده کارلوس برای تحویل جسد او به بیمارستان آمدند که با خوشحالی فراوان او را زنده دیدند.

 

زنده شدن موقع کالبدشکافی

در سال ۱۹۹۶، اعلام شد بانوی بریتانیایی دافنه بنکس مرده و بدن او را برای کالبد شکافی آماده کردند.

 

یکی از دوستان سابق او که از کارکنان قسمت کالبد شکافی بود متوجه شد که قفسه سینه او بالا پایین می‌شود. با بررسی دقیقتر، مشخص شد که دافنه زنده است. او از ماندن در سردخانه جان سالم بدر برد.

 

شما می‌خواهید من را بکشید

زنی در Bulowayo، زیمبابوه در هنگام کار در هتل درگذشت و مقامات برای انتقال جسد او به محل فوت آمدند. در حالی که او از هتل بیرون می‌بردند، او فریاد زد: “شما می‌خواهید من را بکشید! ” نیازی به گفتن نیست که مردم از این اتفاق بسیار شگفت‌زده شدند؛ و بله، نام آن زن ماندلو بود.

 

آیا من رای دادم؟

هنگامی که تای هووستون پرستار در سال ۲۰۱۲ برای رای دادن در ایالت میشیگان حضور یافت، با زن سالخورده‌ای مواجه شد که با فریاد تقاضای کمک می‌کرد. شوهرش عکس‌العمل نداشت و به نظر می‌رسید که مرده است.

 

تای عمل احیای قلب را شروع کرد و مرد سالخورده در نهایت به زندگی برگشت. اولین جمله‌ای که او پس از بازگشت به زندگی گفت “آیا من رای دادم؟ ” بود.

 

بازگشت کودک 2 ساله به زندگی

کلوین ۲ ساله به دلیل ذات الریه در برزیل مرد، اما با این وجود خانواده‌اش توانستند او را به زندگی برگردانند. در ظاهر کلوین به هوش بود و نشسته بود که پدرش از او پرسید که آب میخورد و با خوردن آب خنک او دروباره افتاد.

 

عجیب‌ترین قسمت اینجا بود که کلوین دوباره مرده بود و متاسفانه این بار نتوانستند او را به زندگی برگردانند.

 

این مرد شبح نبود

برایتون پس از تحمل سال‌ها بیماری، در خانه‌اش در زیمبابوه فوت کرد. رئیس سابق او در حین تماشای وی متوجه شد که او در حال حرکت است.

 

همه در آنجا فکر کردند که روح برایتون است که برای اذیت آن‌ها آمده است. اما همه چیز واضح بود برایتون شبح نبود … او فقط نمرده بود.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.