2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
عیدی برای خانواده و نزدیکان خود چی بخریم

عیدی برای خانواده و نزدیکان خود چی بخریم

شما هم مانده‌اید که عیدی برای همسر، فرزندان، پدر و مادر و سایر اعضای فامیل و اطرافیان خود چی بخرید؟ اگر نمی‌توانید درست تصمیم‌گیری کنید بهتر است این مطلب را بخوانید و از راهنمایی‌های آن استفاده کنید.

دوات آنلاین-خریدن عیدی برای اعضای خانواده و اطرافایان یکی از رسوم ما ایرانی‌ها است اما مشکل از آنجا شروع می‌شود که نمی‌دانیم برای کی چی بخریم. مخصوصا این‌که قبلا نیز به همه این افراد کادو داده‌ایم و انتخاب یک هدیه جدید کار سختی است.

 

هدیه‌ای بخرید که واقعا نیاز دارند

ایرنا نوشت: به این فکر کنید که چه هدیه‌ای برای آن‌ها مورد نیاز است. گاهی اوقات منظور از نیاز داشتن ، نیاز واجب و ضروری نیست. شاید یک زمان گرفتن یک لیوان از نیازهای یک فرد تلق شود و او را خوشحال کند. به احساسی که به او می‌بخشیم توجه کنید. بنابراین حتما قبل از خرید هدیه به این نکته توجه کنید که چه چیزی مورد نیاز آن‌ها هست و چه هدیه‌هایی بیشتر او را خوشحال می‌کند. در این زمینه توجه به تجربه‌های هدیه‌های قبلی به شما کمک خواهد کرد.

 

هدیه‌ باید با شخصیت فرد متناسب باشد

او به چه چیزهایی علاقه دارد؟ به شخصیت افراد توجه کنید. در مورد کارهایی که دوست دارند انجام دهند و هنوز تمام نشده‌اند فکر کنید. سعی کنید هدیه شما به نحوی به شخصیت فرد مورد نظر مرتبط باشد و چیزی باشد که متناقض با شخصیت او نیست. مثلا برای فردی که هیچ‌وقت شلوارک نمی‌پوشد، خرید این نوع لباس بی‌فایده است. سعی کنید به شخصیت افراد و علایقشان توجه کنید.

راهنمای خرید عیدی مناسب

درست‌کردن کاردستی، ایده‌ای که برای عیدی جواب می‌دهد

ممکن است دوست یا عضو خانواده شما اهل کارهای دستی باشد و ارزش آن را درک کند. چیزهای ساده‌ای بسازید تا دوستتان هر بار که به آن نگاه می‌کند، به یاد اهمیتی که به او می‌دهید بیفتد.

 

اطلاعاتی که برای خرید عیدی کمک می‌کنند

به اطلاعات ساده‌ای که در مورد افراد می‌دانید توجه کنید. جنسیت فرد، سن او، اینکه تنها یا با خانواده زندگی می‌کند، در حال تحصیل و یا فارغ‌التحصیل است را در نظر بگیرید. این عوامل در انتخاب هدیه موثر هستند. در بسیاری از موارد البته علایق افراد موثرتر است زیرا انتخاب‌های مردان و زنان اصولاً نباید شبیه تصورات غالب جنسیت آن‌ها باشد. در این موارد به افراد به طور جداگانه توجه کنید.

 

نامه نوشتن را فراموش نکنید

نامه‌ای بنویسید و از دوست یا اعضای خانواده خود قدردانی کنید. گاهی اوقات یک نامه یا یک پیام می‌تواند از یک هدیه اثر بیشتری داشته باشد. توجه داشته باشید نامه را بیش از حد طولانی نکنید.

 

ایده‌های خود را لیست کنید

در نهایت این‌که یک تکه کاغذ بردارید و ایده‌های خودتان را بنویسید. لیست بلند و بالای سرگرمی، کتاب، فیلم و یا موسیقی‌های او را بنویسید. چه هدیه‌ای می‌خواهید به او بدهید؟ یک هدیه خنده‌دا یا یک هدیه احساساتی؟ لیست خود را بنویسید و کم‌کم آن را محدود کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.