2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل سریال هم گناه؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال هم گناه؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال هم گناه بازیگران مشهور زیادی دارد. ضمن این‌که از میان جوانان نیز بازیگرانی برای این سریال جذاب انتخاب شده‌اند.

دوات آنلاین-سریال هم گناه که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده سریالی پر بازیگر است که از چهره‌های مشهوری مانند پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی و هدیه تهرانی تا بازیگران جوان مانند فرزند پرویز پرستویی، فرزند رویا تیموریان و ساقی حاجی پور در آن بازی می‌کنند.

 

سریال هم گناه با سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده و مصطفی کیایی تهیه کننده و کارگردان آن است. این نخستین بار است که کیایی برای شبکه نمایش خانگی کار می‌کند.

 

مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی مانند«عصر یخبندان» ، «بارکد» ، «خط ویژه» و … را در کارنامه دارد.

پوستر سریال هم گناه

خلاصه داستان سریال هم گناه

سریال هم گناه راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند.

 

خانواده صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است، خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند، فقط پسر دوم، فریبرز است که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تاثیر از خانواده خود نوشته است.

 

فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و دستش به گناهی آلوده است که خودش هم به دنبال حل این معما و کشف گناهش است

 

درباره یکی از شخصیت‌های آن که حبیب رضایی نقشش را بازی می‌کند اعلام شده: پرویز کوهی خلافکاری است که در جعل اسناد و مدارک تبحر خاصی دارد و یکی از اصلی‌ترین نقش‌ها در فیلمنامه‌ هم‌گناه به این کاراکتر مربوط می‌شود.

 

پرویز پرستویی نیز در این سریال نقش فریبرز صبوری را بازی می‌کند.

حبیب رضایی بازیگر سریال هم گناه

بازیگران سریال هم گناه

بازیگران سریال هم گناه از دو نسل هستند. نسلی شناخته شده و مشهور و نسلی جوان و تازه کار.

 

پرویز پرستویی، مهدی پاکدل، مهتاب کرامتی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان از بازیگران این سریال هستند.

حبیب رضایی بازیگر سریال هم گناه

شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم هم در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد نیز از دیگران بازیگران این سریال هستند.

پرویز پرستویی و فرزندش بهروز

اولین تجربه بازیگری پسر پرویز پرستویی

در سریال هم گناه بهروز پرستویی فرزند پرویز خان نیز بازی می‌کند. او در این سریال جوانی‌های نقشی را برعهده دارد که پدرش آن را بازی می‌کند. در واقع بهروز بازیگر دوران جوانی فریبرز صبوری است و پرویز پرستویی دوران میانسالی این شخصیت را بازی می‌کند. 

 

درنا مدنی در سریال هم گناه

درنا مدنی فرزند رویا تیموریان است که او نیز برای اولین بار در سریال هم گناه مقابل دوربین رفته و او هم در نقش جوانی‌های مادرش بازی می‌کند.

 

سریالی با معرفی ساقی حاجی پور

سریال هم گناه ساقی حاجی پور را هم به دنیای بازیگری معرفی می‌کند. باید دید او نقش را چگونه بازی کرده است. او البته پیش از این در سریال سایه بان نیز بازی کرده بود اما نقش او در هم گناه جدی‌تر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.