2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سرقت‌های سریالی جوان عاشق پیشه برای درمان دختر مورد علاقه‌اش

سرقت‌های سریالی جوان عاشق پیشه برای درمان دختر مورد علاقه‌اش

جوان عاشق پیشه وقتی دست به سرقت سریالی از خانه های مردم در شرق و شمال تهران زد که متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش برای درمان فلجی پاهایش نیاز به پول دارد.

دوات آنلاین-مرد سارق وقتی که عاشق شد برای تامین هزینه‌های درمانی دختر مورد علاقه‌اش  سرقت‌های سریالی انجام داد و  هزینه‌های عمل او را تامین کرد.

 

این سارق حرفه‌ای  بعد از شکایات متعدد شهروندان شرق و شمال تهران شناسایی و بازداشت شد.

 

 

براساس محتویات پرونده مدتی قبل تعدادی از اهالی منطقه سید‌خندان و پاسداران به ماموران پلیس مراجعه و اعلام کردند منازلشان مورد سرقت قرار گرفته‌است. این شکایت‌ها با فاصله زمانی کوتاه به پلیس داده‌ شد و سرقت‌ها نیز با یک سبک اتفاق افتاده بود.

 

پیدا کردن سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت . با توجه به اینکه همه سرقت‌ها با شکستن قفل در ورودی و در زمان روز که صاحب‌خانه نبود اتفاق افتاده‌ بود پلیس به سارق سابقه‌داری به نام محسن مشکوک شد. پلیس همچنین متوجه شد که محسن مدتی قبل از زندان آزاد شده‌ است.

 

این مظنون توسط پلیس بازداشت شد و در بازجویی ها به سرقت اعتراف کرد. او اعتراف کرد که به همراه دو نفر دیگر به نام‌های بهزاد و سجاد سرقت می‌کرده‌ اما عامل اصلی سرقت خودش بوده است.

 

دفاع متهم ردیف اول از دیگر متهم پرونده

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهمان پای میز محاکمه رفتند. محسن در جلسه رسیدگی 8 فقره سرقت را برعهده گرفت و گفت: من در این 8 فقره شرکت داشتم و 8 فقره دیگر کار من نبوده‌ است. کار هم‌دستانم هم نبوده‌است. من مدتها بود که سرقت را کنار گذاشته بودم اما مجبور شدم دوباره به سمت سرقت بروم.

 

او درباره بهزاد متهم دیگر پرونده گفت: بهزاد در این سرقت‌ها نقشی نداشت او برای ما مواد غذایی می خرید و به جایی که پاتوقمان بود می‌آورد اما درب سرقت ها هیچ نقشی نداشت.

 

بعد از پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم ردیف اول و دوم را به قطع دست و متهم ردیف سوم را به حبس محکوم کردند. رای صادره مورد اعتراض قرار گرفت و پرونده به دیوان عالی کشور رفت قضات دیوان رای صادره را درباره محسن و علی مورد تایید قرار دادند اما درباره بهزاد نقض کردند. پرونده به شعبه هم عرض یعنی شعبه 11 ارسال شد.

 

بهزاد پای میز محاکمه رفت او در  توضیح رد اتهامش گفت: من در سرقت ها هیچ نقشی نداشتم و هیچ کدام از شکات را هم نمی‌شناسم.

 

دادگاه رای بر برائت متهم صادر کرد و متهم آزاد شد اما این بار شاکیان اقدام به اعتراض کردند و دیوان عالی کشور رای صادره را نقض کرد. متهم که با قرار وثیقه آزاد شده بود در جلسه دادگاه که دیروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد حاضر نشد.

 

 وکیل مدافع به دادگاه اعلام کرد که موکلش به آلمان مهاجرت کرده است و گفت:  موکل منبعد از آزادی تصمیم گرفت کشور را ترک کند و از ایران رفت البته او در هیچ سرقتی شرکت نداشت و متهم ردیف اول نیز این موضوع را چندبار تاکید کرده است.

 

 نجات دخترجوان توسط سارق عاشق پیشه

این وکیل در توضیح اینکه چرا موکلش با توجه به اینکه سرقتی نکرده اما با متهم ردیف اول در ارتباط بوده است به خبرنگار ما گفت موکل من در این باره توضیحات زیادی داده‌است. مساله این سرقت ناشی از یک عشق بوده است.

 

او گفت:موکل من در دادسرا توضیح داد که علت گرفتارشدنش در این پرونده عشق محسن به خواهرش بوده و ادامه داده است: خواهرم به دلیل حادثه ای دچار فلج از دو پا شد و دکترها گفته بودند برای درمان باید پول زیادی بپردازیم اما ما چنین پولی نداشتیم تا اینکه محسن خواهر من را که دختری زیبا است دیده‌بود من دوستی دورادوری با محسن داشتم بعد از اینکه محسن خواهرم را دید وعاشق او شد تصمیم گرفت به او کمک کند.

 

 یک روز محسن پول زیادی به خواهرم داد و خواهرم هم پاهایش را عمل کرد و سلامتش را به دست آورد به همین خاطر من خودم را مدیون محسن می‌دانستم و آنها قرار بود با هم ازدواج کنند. محسن و دوستانش در خانه ای زندگی می‌کردند و من هم گاهی به آنها سر می‌زدم و وسایل خوراکی می‌خریدم تا اینکه یک روز پلیس به آن خانه ریخت و همه ما را دستگیر کرد.

 

خواهر من پاهایش را مدیون محسن است ما نمی‌دانستم او با سرقت از خانه های مردم هزینه عمل خواهرم را جور کرده‌است.

 

وکیل بهزاد گفت: در چندین جلسه رسیدگی که در دادگاههای مختلف برگزار شد خواهر بهزاد نیز حضور داشت و خودش سرنوشت محسن را پیگیری می‌کرد. بهزاد هیچ سرقتی انجام نداده و 8 سرقت دیگر که سارقان این پرونده قبول نمی‌کنند را احتمالا باند دیگری انجام داده‌ است چرا که هیچ سرنخی از 8 خانه دوم وجود ندارد.

 

قضات شعبه 2 برای تصمیم گیری در خصوص بهزاد که البته فراری است وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.