2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
عکسی تازه از سریال پایتخت 6؛ آیا بهبود در آفریقا ازدواج کرده است؟

عکسی تازه از سریال پایتخت 6؛ آیا بهبود در آفریقا ازدواج کرده است؟

عکسی تازه از سریال پایتخت 6 منتشر شده که حسابی کنجکاوی برانگیز است و این سوال را پیش می‌آورد که دو بچه همراه بهبود چه کسانی هستند؟

دوات آنلاین-سریال پایتخت 6 همچنان در حال تصویربرداری است و 70 درصد کار انجام شده است. این فصل وقایع جالبی دارد که بازگشت بهبود یکی از آنها است. پیش از این هم درباره حضور دوباره بهبود در جمع خانواده معمولی اطلاع‌رسانی شده بود اما انتشار عکس بالا حدس‌های جدیدی را موجب شده است.

 

ببینید: سکانس از پایتخت 5؛ وقتی نقی بهتاش را نصیحت می‌کند

 

همان طور که در عکس بالا می‌بینید بهبود با بازی مهران احمدی دو بچه همراه خود دارد؛ بچه‌هایی کم سن و سال که سیاه پوست هستند. حالا این سوال مطرح شده که آیا بهبود در مدتی که نبوده در آفریقا ازدواج کرده است؟ آیا این کودکان را به فرزندخواندگی قبول کرده؟ یا این‌که واقعه‌ای دیگر رخ داده است.

 

ببینید: سکانسی از پایتخت 3؛ وقتی تلویزیون بهبود را نشان می‌دهد

 

سریال پایتخت 6 در 15 قسمت ساخته و در نوروز سال 99 پخش می‌شود. در این قسمت بازیگر تازه‌ای نیز به گروه اضافه شده است. از سویی خانواده معمولی قرار است باز هم به سفر خارج از کشور بروند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.