2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نجات معجزه آسای پیرمرد 70 ساله از چاه بعد از 4 روز

نجات معجزه آسای پیرمرد 70 ساله از چاه بعد از 4 روز

پیرمرد در مدت 4 روزی که در چاه محبوس بود با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد تا این‌که بالاخره صدای ناله‌های او شنیده شد و به کمکش رفتند.

دوات آنلاین-پیرمرد 70 ساله‌ای که داخل چاه افتاده بود بعد از 4 روز به طرز معجزه آسایی نجات داده شد.

 

رئیس اداره آتش نشانی پردیس گفت: پیرمرد ۷۰ ساله ای که چهار روز پیش به درون چاه خشکی به ارتفاع ۲۰ متر در منطقه کمرد سقوط کرده بود توسط آتش نشانان پردیس نجات پیدا کرد.

 

مهدی درفکی به ایرنا توضیح داد: پیرمرد مصدوم، ساکن منطقه صنعتی کمرد نبود و خانواده او از چهار روز پیش در منطقه به دنبال او می گشتند.

 

وی با بیان اینکه خانواده مصدوم از طریق دوربین‌های مدار بسته کارخانه های منطقه پی به حضور او بردند، خاطر نشان کرد: بر اساس فیلم دوربین ها، پیرمرد از مقابل کارخانه عبور کرده بود اما برگشت او ثبت نشده بود و پس از جستجو در محدوده ، صدای ناله او را از داخل چاه شنیدند و با ما تماس گرفتند.

 

رئیس اداره آتش نشانی پردیس گفت: تیم  ۵ نفره عملیات امداد و نجات آتش نشانی طی ۴۵ دقیقه مصدوم بی رمق و نیمه جان را از درون چاه نجات داد.

 

درفکی با اشاره به وضعیت جسمی مصدوم در هنگام نجات بخشی از چاه،  اظهار داشت: یکی از پاهای پیرمرد در هنگام سقوط در چاه  شکسته بود و به دلیل گرسنگی و تشنگی ضعف شدید داشت.

 

درفکی گفت: چاه ۲۰ متری، در پوش فلزی نداشت و درپوش چوبی روی به قدری پوسیده بوده که وزن پیرمرد را تحمل نکرد و او به داخل چاه سقوط کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.