2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شروط عجیب مرد 400 کیلویی برای ازدواج

شروط عجیب مرد 400 کیلویی برای ازدواج

این مرد پاکستانی دنبال همسری ایده آل می‌گردد که از نظر وزن و قد مناسب باشد. او هیچ کدام از 300 دختری را که به وی معرفی شدند مناسب برای ازدواج تشخیص نداد.

دوات آنلاین-مرد پاکستانی که 400 کیلو وزن دارد به دنبال همسر مناسب می‌گردد. او به بیش از 300 دختر جواب رد داده و گفته همسرش باید بالای 90 کیلو باشد.

 

به نوشته فرارو این مرد 27 ساله که ارباب خیزر حیات نام دارد گفته که شریک ایده آل او برای زندگی باید روزانه 10 هزار کالری غذا به او برساند. او گفته روزانه 36 تخم مرغ برای صبحانه می خورد و همسرش باید آشپز خوبی باشد.

شروط عجیب مرد 400 کیلویی برای ازدواج

هالک پاکستان گفت: من زنی می خواهم که 100 کیلو وزن داشته باشد و بلندی قدش به 2 متر برسد.

 

ارباب خیزر حیات افزود: تمام زنانی که به من معرفی شدند لاغر بودند. پدر و مادرم می خواهند که من ازدواج کنم اما من مورد مناسبی پیدا نکردم. مدت زیادی است که در جستجوی عشق هستم.

 

علیرغم خوردن مقادیر زیادی گوشت و برنج و نان و شیر ارباب خیزر می گوید که مشکل جسمانی ندارد و کاملا سالم است. او می گوید من هیچ مشکل پزشکی ندارم و با وزنم راحت هستم.

شروط عجیب مرد 400 کیلویی برای ازدواج

هالک پاکستان افزود: من باید ورزش کنم و غذا بخورم تا قدرتمندترین مرد جهان شوم. او که وزنه بردار است می گوید از نوجوانی ورزش را شروع کرده است.

 

روزانه شمار زیادی از مردم با هالک پاکستان دیدار می کنند تا بتوانند با او سلفی بگیرند. هالک پاکستان گفته در کشورش عشق و تحسین زیادی دریافت کرده و می خواد یک ستاره جهانی شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.