2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

اوراق مشارکت چیست و آیا سرمایه‌گذاری در آن به صرفه است

اوراق مشارکت همیشه با مجوز بانک مرکزی منتشر و به صورت عمومی عرضه می‌شود و به همین سبب سرمایه گذاری قابل اعتمادی به حساب می‌آید. فیلم بالا را با دقت تماشا کنید.

دوات آنلاین-اوراق مشارکت یا اوراق بهادار به دو صورت با نام یا بی ‌نامی با مجوز بانک مرکزی منتشر می‌شود و برای افرادی که پس اندازی دارند یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری است.

 

اوراق مشارکت با هدف تأمین بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای ایجاد، تكمیل و توسعه طرح‌های سودآور تولیدی، ساختمانی و خدماتی شامل منابع مالی لازم برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی توسط دولت، شركت‌های دولتی، شهرداری‌ها و مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و مؤسسات عام‌المنفعه و شركت‌های وابسته به دستگاه‌های مذكور، شركت‌های سهامی عام و خاص و شركت‌های تعاونی منتشر می‌شود.

 

به زبان ساده‌تر وقتی دولت و مراکز ذکر شده در بالا قصد دارند پروژه‌ای را شروع کنند برای تهیه پول مورد نیاز آن اوراق مشارکت منتشر می‌شود. سپس شهروندان این اوراق را می‌خرند و به نوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند. فیلم بالا شما را با تعریف کامل اوراق مشارکت و جزییات آن آشنا می‌کند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.