2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

ببینید: امیر آقایی در نقش گنده لات تهران در فیلم شنای پروانه

بازی امیر آقایی در نقش یک گنده لات تهران در فیلم شنای پروانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. داستان این فیلم در جنوب تهران اتفاق می‌افتد.

دوات آنلاین-فیلم شنای پروانه اولین ساخته محمد کارت است که بازیگران مطرحی در ان به ایفای نقش پرداخته است و موضوعی اجتماعی دارد. بازی امیر آقایی در نقش یکی از گنده لات‌های تهران در این فیلم مورد توجه قرار گرفته است که صحنه‌ای از آن را در بالا می‌بینید.

 

در خلاصه داستان فیلم شنای پروانه آمده است: در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می کند...

 

بازیگران فیلم شنای پروانه

جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، مه لقا باقری، نادر شهسواری ، یزدان دارابی ، آبان عسکری و... در فیلم شنای پروانه بازی کرده‌اند.

 

اولین تجربه محمد کارت

فیلم شنای پروانه اولین ساخته بلند محمد کارت است. تهیه کنندگی این فیلم را رسول صدرعاملی برعهده دارد. محمد کارت به همراه حسین دوماری و پدرام پورامیری نویسندگی فیلم شنای پروانه را برعهده داشته اند.

 

محمد کارت پیش از این فیلم کوتاه بچه خور را ساخته بود که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلم این جشنواره را برای کارگردانش به ارمغان آورد.

 

سایر عوامل فیلم شنای پروانه

 از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، مدیرصدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح  گریم: عظیم فراین، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح صحنه: سعید حسنلو، مدیر تولید: سعید هاشمی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، منشی صحنه: سیمین آزادی، عکاس: فتاح ذی‌نوری،  مستند پشت‌صحنه: محمد جواد گلزاری، استوری بورد: پوریا هادی‌زاده، و جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ اشاره کرد. ‌

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.