2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرد میلیاردر بخشی از ثروتش را به فالوورهایش بخشید

مرد میلیاردر بخشی از ثروتش را به فالوورهایش بخشید

این مرد 44 ساله ژاپنی 9 میلیون دلار از ثروتش را بین هزار فالوورش تقسیم کرد.

دوات آنلاین-یک میلیاردر ژاپنی دست به حرکتی عجیب زده که توجه همه را جلب کرده است. او که از فعالان شبکه اجتماعی توئیتر است در اقدامی حیرت انگیز 9 میلیون دلار از ثروتش را میان فالوورهایش تقسیم کرد.

 

به نوشته باشگاه خبرنگاران این مرد که  "یوساکو مائِزاوا" نام دارد رئیس شرکت فناوری تایکون است. او با انتشار پستی در توئیتر خود به فالوورهایش قول داد تا مبلغ ۱ میلیارد ین ژاپن (تقریبا ۹ میلیون دلار آمریکا) را بین ۱۰۰۰ فالوور خوش شانسش در توئیتر تقسیم کند. بنا به گزارش WNEP این میلیاردر ژاپنی هدف از این اقدام خود را پی بردن به این واقعیت که آیا پول موجب خوشحالی افراد می‌شود عنوان کرد.

 

پس از انتشار این توئیت کاربران زیادی به توئیتر یوساکو ملحق شدند و پست او را تا تاریخ ۷ ژانویه بازنشر کردند. پست یوساکو که در تاریخ ۳۱ دسامبر منتشر شده بود تا تاریخ ۷ ژانویه بیش از ۴.۱ میلیون مرتبه بازنشر شد. این میلیاردر ژاپنی همچنین با انتشار ویدئویی در یوتیوب توضیح داد که ۱۰۰۰ برنده خوش شانس را به صورت رندمی از میان افرادی که اقدام به بازنشر آخرین پست توئیتر او کنند انتخاب خواهد کرد.

 

بنا به گزارش CNN، آقای یوساکو سال قبل نیز با در نظر گرفتن ۱۰۰ میلیون ین ژاپن با انتشار تویئتی اقدامی مشابه را با عنوان " امتحان جدی اجتماعی" برای پی بردن به تاثیر پول بر زندگی افراد انجام داده بود. او از برندگان خوش شانس خواسته بود تا این پول را آنطور که تمایل دارند خرج کنند و نحوه هزینه کردن آن را در توئیتر او با درج کامنت به اطلاعش برسانند.

 

گفتنی است؛ توئیت سال گذشته این میلیاردر ژاپنی بیش از ۵.۶ میلیون مرتبه بازنشر شده بود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
مریم 1398/10/26
چقدر خوب بدون چشم داشت بخشیدن به مردم کشورش.مرحبا .بیاد یاد بگیریم
زهرا 1398/10/26
موافقم با کار ایشون.ترجیحأ ثروتمندها یاد بگیرن خوبه مبلغی از ثروت برای مردم
باران 1398/10/26
کار قشنگی کرده کاش توی ایران و همه جای دنیا بین اقشار پولدار این اتقاق می افتاد اینطوری خیلیها میتونستن به آرزوهاشون که بستگی به خواسته های مادی مثل خونه وخلاص شدن از اجاره نشینی یا معنوی جهت درمان بیماری خود یا عزیزانشون که ایشاله بلا دور باشه از همه ویا برای جشن ازداوج‌و شروع زندگی .کار فوقالعاده خوبیه یه بخش از ثروت و برای مردم در نظر گرفته آفرین احسنت.خواهشأ ثروتمندها هم پیروی کنند...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.