2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نقشه زن برای ربودن شوهر

نقشه زن برای ربودن شوهر

متهمان پرونده آدم ربایی در حالی پای میز محاکمه رفتند که مرد ربوده شده از همسر خود اعلام گذشت کرد.

دوات آنلاین-زنی که برای انتقام‌گیری ازشوهرش با جاری خود همدست شده و آدم‌ربا اجیر کرده‌ بود هرچند با رضایت شوهرش در پرونده مواجه شد اما به همراه سایر متهمان پای میز محاکمه رفت.

 

مردیاوایل سال جاری به ماموران پلیس گزارش داد از سوی چند آدم‌ربا که خود را مامور معرفی می‌کردند ربوده اما موفق به فرار شده‌ است. این مرد به ماموران گفت: من در خانه خواب بودم که یکباره چند نفر که خود را مامور معرفی می‌کردند وارد خانه‌ام شدند و من را دستگیر کردند و با خود بردند بعد از اینکه سوار ماشین شدیم من را به منطقه نامعلومی بردند و بعد هم تحویل دو مرد که برادر بودند دادند. یکی از برادرها همیشه با شمشیر بالای سر من بود و دیگری هم که اعتیاد داشت مدام چرت می‌زد. آن زمان بود که فهمیدم آنها دروغ گفته‌اند و هیچکدام مامور نیستند. در لحظه‌ای که توانستم فرار کنم یکی از برادرها خواب بود و برادر دیگر که با شمشیر بالای سر من می‌ایستاده‌ با صدای زنگ به سمت در رفته بود. متوجه شدم فرد مواد فروشی است و برایش مواد آورده‌ است. وقتی تنها شدم از فرصت استفاده و فرار کردم.

 

وقتی ماموران به خانه این مرد رفتند تا بررسی کنند او چطور ربوده شده‌ است متوجه شدند مقداری دلار و ریال از خانه‌ این فرد به سرقت ر فته‌ است. پلیس متوجه شد خانه از ایمنی بالایی برخوردار است اما متهمان بدون اینکه دری را بشکند یا قفلی را تخریب کنند وارد خانه شده‌اند بنابراین احتمال تبانی یکی از اهالی خانه قوت گرفت.

 

پلیس همسر مرد شاکی را بازجویی کرد و متوجه شد او با یکی از آدم‌ربایان ارتباط داشت. وقتی زن مدارک ماموران را دید لب به اعتراف گشود و گفت به خاطر اختلافاتی که با شوهرش داشت با آدم‌ربایان هماهنگ کرد تا آنها شوهرش را بدزدند. این زن گفت: من و جاری‌ام با هم این نقشه را کشیدیم اما قبل از اجرای نقشه برادرشوهرم به دلیلی دیگر بازداشت شد و فقط شوهر من ماند. من برای اینکه شوهرم را تنبیه کنم این نقشه را کشیدم. یکی از آدم‌ربایان به من گفته‌ بود فرد بانفوذی است و می‌تواند پرخاشگری‌های شوهر من را پاسخ دهد به همین خاطر من هم قبول کردم پول بدهم تا شوهرم را بربایند. انها همچنین مقداری هم پول از گاوصندوق خانه ما سرقت کردند. من در را برای آنها باز گذاشتم تا وارد خانه شوند به همین خاطر هم در خانه تخریب نشد..درهای خانه ما ضد سرقت است و امکان اینکه کسی وارد شود وجود نداشت.

 

با توجه به گفته‌های این زن پلیس رد سایر آدم ربایان را گرفت و آنها را بازداشت کرد. با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

روز سه‌شنبه جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. مرد شاکی در جایگاه قرار گرفت و یکبار دیگر جزئیات را توضیح داد و گفت: من از همسرم شکایتی ندارم در آن زمان برادرم بازداشت شده‌ و همسر برادرم حرف آدم‌ربایان را باور کرده‌ بود او فکر می‌کرد واقعا آنها می‌توانند کاری برای برادرم بکنند به همین دلیل به آنها پول داد. درباره همسر خودم هم باید بگویم او گول خورده‌ بود و فکر می‌کرد آدم ربایان واقعا قصد دارند مشکل ما را حل کنند. او نیازی به سرقت پول من نداشت من هرچه دارم در اختیار همسرم است. به همین دلیل از همسرم و زن برادرم شکایتی ندارم اما برای سایر آدم‌ربایان درخواست مجازات دارم.

 

سپس متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من شاعرهستم و به محافل مختلف هم می‌روم. مردم از ما انتظار دارند که اگر مشکلی داشتند حل کنیم من شعرهایم را در فضای مجازی منتشر می‌کردم و اینطور بود که با همسر مرد شاکی آشنا شدم. او درباره شعرهای من نظر می‌داد.  هراز چندگاهی برای هم شعر می‌فرستادیم و اظهارنظر می‌کردیم تا اینکه یک روز از زندگی شخصی‌اش برای من گفت و از شوهرش گله کرد. با خودم گفتم که شاید حرف زدن با شوهر این زن بتواند مشکل آنها را حل کند. یکی از دوستانم که خودش را مامور معرفی می‌کرد  در جریان گذاشتم او گفت مرد جوان را با خودش به ساختمانی می‌آورد تا مساله را حل کنیم من اصلا درجریان آدم ربایی نبودم و پولی هم نگرفتم.

 

سپس متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت او گفت: من اتهام را قبول ندارم من واقعا فکر می‌کردم کسانی که با آنها همراه شده‌ام مامور هستند البته اشتباه کردم چون مشکل مالی داشتم آنها را  همراهی کردم.

 

در ادامه سایر متهمان در جایگاه قرار گرفتند و دفاعیات خود را مطرح کردند در پایان هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.