2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سرقت از خانه خاله با پوشش زنانه

سرقت از خانه خاله با پوشش زنانه

متهم: جای کلید گاوصندوق را می دانستم برای همین به راحتی سراغ گاو صندوق رفته و طلاها و اموال با ارزش داخل آن را سرقت کردم و همه اموال سرقتی را به فردی رهگذر به قیمت ۲۵ میلیون تومان فروختم.

دوات آنلاین-مردی که با پوشش زنانه به خانه خاله اش دستبرد زده بود شناسایی و بازداشت شد.

 

به گزارش جوان، ۲۷ شهریور امسال بود که به مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم خبر رسید به خانه یکی از ساکنان محل دستبرد زده شده است.

 

شاکی گفت: ساعتی قبل برای انجام کاری خانه ام را در میدان قائم ترک کردم. وقتی برگشتم متوجه شدم که وضع خانه به هم ریخته است و مقداری طلا و لوازم با ارزش دیگر سرقت شده است.

 

وقتی پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت مورد بررسی قرار گرفت تحقیقات بیشتری در این باره انجام شد. بررسی ها حکایت از این داشت که در گاوصندوق بدون تخریب باز شده است.

 

شاکی هم در توضیح بیشتر به کارآگاهان گفت که چند روز قبل از حادثه کارت ترددش به ساختمان را گم کرده بود. او ابتدا به دو نفر از خدمه ساختمان که برای نظافت به خانه اش رفت و آمد داشتند مظنون شد اما بررسی ها نشان داد که آنها نقشی در سرقت نداشتند.

 

بررسی های دوربین های مداربسته هم نشان داد که سارق در حالی که چادر به سر داشته وارد خانه شده و بعد از گشودن در گاوصندوق و سرقت طلا و همچنین سرقت مقداری از لوازم با ارزش دیگر از محل خارج شده است.

 

بررسی دقیق تر تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته اما چیز دیگری را مشخص کرد، شاکی بعد از دیدن این تصاویر گفت که سارق شباهت زیادی به خواهرزاده همسرش دارد که مردی ۲۹ساله به نام محسن و ساکن شهرستان پردیس است. با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت محسن به اداره پلیس دعوت شد، اما او به دعوت پلیس توجه نکرد تا اینکه مأموران چند روز قبل با در دست داشتن نیابت قضایی راهی شهرستان پردیس شده و او را بازداشت کردند.

 

متهم در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد و توضیح داد چند روز قبل از سرقت، کارت تردد را از خانه خاله ام سرقت کردم. بعد از آن یک چادر زنانه خریدم و در حالی که می دانستم کسی خانه شان نیست وارد ساختمان شدم، من جای کلید گاوصندوق را می دانستم برای همین به راحتی سراغ گاو صندوق رفته و طلاها و اموال با ارزش داخل آن را سرقت کردم و همه اموال سرقتی را به فردی رهگذر به قیمت ۲۵ میلیون تومان فروختم.

 

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بعد از اعتراف متهم به سرقت، وی به دستور بازپرس شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران روانه زندان شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.