2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
همسر محسن چاوشی بازیگر شد

همسر محسن چاوشی بازیگر شد

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی یکی از بازیگران اصلی زن فیلم سه سپیده شده است.

دوات آنلاین-همسر محسن چاوشی هم به جمع بازیگران پیوست و برای بازی در فیلم سه سپیده به کارگردانی رحیم طوفان انتخاب شد.

 

مهر نوشت: مدتی است ضبط فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان آغاز شده است و گروه این روزها در اردبیل مشغول کار هستند. به تازگی نیز اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی خواننده پاپ به عنوان یکی از بازیگران اصلی زن به این پروژه پیوست تا برای نخستین بار در فیلمی به ایفای نقش بپردازد.

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی

«سه سپیده» عنوان فیلم تلویزیونی است که تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مجری طرحی آن برعهده طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود.

 

این فیلم با مضمون چهل سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ماه ۱۳۵۷ در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی که مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعین حرم و رشادت‌های انقلابیون به تصویر کشیده می‌شود.

 

در این فیلم تلویزیونی علیرضا جلالی تبار، رامین راستاد، سارا منجزی، فرهاد طوفان، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و ... و جمعی از هنرجویان به ایفای نقش می‌پردازند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.