2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
واکنش تئاتری‌ها به شهادت سردار سلیمانی

واکنش تئاتری‌ها به شهادت سردار سلیمانی

بیش از 5 هزار نفر از خانواده بزرگ تئاتر ایران در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای را امضاء کردند.

دوات آنلاین-خانواده بزرگ تئاتر ایران در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای با بیش از پنج هزار امضا صادر کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در متن بیانیه خانواده بزرگ تئاتر ایران در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چنین آمده است:

 

«شهادت هنر مردان خداست.

 

ترور پلید است و پلیدی به دنبال نابودی و جنگ است. اینک که قدرت‌طلبی امپریالیسم جهانی با ترور مردان بزرگ وطن همچنان ناامنی خاورمیانه و جهان را طلب می‌کند ما هنرمندان تئاتر هم‌صدا با ملت ایران این شقاوت و کینه را محکوم و با صدای بلند اعلام می‌کنیم به هیچ عنوان صلح جهانی اینگونه محقق نخواهد شد.

 

بدون تردید اینگونه اقدامات ماجراجویانه تنها با هدف جنگ‌طلبی جهانی و توطئه برای استقلال و آزادی یک ملت باعزت است که برای نیل به استقلال خون‌های زیادی را نثار کرده است.

 

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محکوم بوده و این محکومیت به معنای نابودی نگاهی است که به دنبال حذف مقامات بلندپایه یک کشور  دست به جنایت و ترور می‌زند.

 

ما هنرمندان جامعه تئاتر ایران همپای ملت مبارز ایران ضمن محکومیت این ترور و جنایت بزرگ بشری، حمایت خود را از آرمان و ارزش‌ها و راه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اعلام می‌داریم.»

 

جمع‌آوری امضا برای این بیانیه توسط روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی همچنان ادامه دارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.