2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دکتر وسیله جراحی را در شکم بیمار جا گذاشت

دکتر وسیله جراحی را در شکم بیمار جا گذاشت

بیمار آمریکایی چند سال بعد از عمل قلب متوجه شد یک تکه اسفنج در بدنش جا مانده است.

دوات آنلاین-اتفاقی عجیب در یکی از بیمارستان‌های آمریکا خبرساز شد. این اتفاق مربوط به یک خطای پزشکی وحشتناک است و یک جراح وسیله‌ای را در شکم بیمارش جا گذاشت.

 

بیمار که زنی جوان است در سال 2011 برای جراحی قلب به بیمارستان کنتاکی رفت و در آنجا تحت عمل قرار گرفت. او بعد از بهبودی نسبی مرخص شد و ظاهرا هیچ مشکل قلبی نداشت اما از نظر گوارشی ناراحتی‌هایی را احساس می‌کرد و گاهی درد داشت.

 

این زن که اصلا تصورش را نمی‌کرد مشکلات گوارشی‌اش به عمل قلب ربط داشته باشد چند باری نزد پزشکان رفت اما علت ماجرا مشخص نشد تا این‌که بالاخره بعد از گذشت 4 سال وقتی از او سی تی اسکن گرفتند متوجه شدند شیء عجیبی داخل شکم بیمار است.

 

پس از بررسی‌ها و آزمایش‌های مختلف بالاخره معلوم شد جراح قلب اسفنج را در بدن بیمار جا گذاشته و این وسیله حرکت کرده و وارد شکم او شده و مشکلات گوارشی را به وجود آورده است.

 

وکیل این بیمار گفت: کادر پزشکی حاضر در اتاق عمل موظف است نسبت به خارج کردن سوزن، اشیاء تیز دیگر و همچنین اسفنج پس از انجام جراحی از بدن بیمار اطمینان حاصل کنند.

 

در نهایت این زن تحت عمل دوباره قرار گرفت و پس از آن از جراح قلب شکایت کرد تا این‌که در نهایت جراح چند روز قبل به پرداخت 1.5 میلیون دلار خسارت محکوم شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/10/11
من نمي دونم مگه شكم بيماران جعبه ابزاره كه پزشكان جراح لوازمشون رو توش جا مي زارن ؟ قيچي ، چاقوي جراحي ، اسفنج ، آچارشلاقي و ..............

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.