2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
10 زن در تله مرد پلید

10 زن در تله مرد پلید

پلیس به شهروندان هشدار داد تصاویر خصووصی خود و خانواده‌شان را در فضای مجازی به اشتراک نگذارند.

دوات آنلاین-مردی که با اغفال دختران جوان به عکس‌های خصوصی آنها دسترسی پیدا می‌زد و سپس دست به اخاذی می‌زد دستگیر شد.

   

به گزارش رکنا، علی داداش‌تبار، فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری مرد شیطان صفتی که در شبکه‌های اجتماعی خارجی با اغفال زنان و دختران از آنان اخاذی می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در میاندورود مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی با اغفال و دسترسی به تصاویر خصوصی آنان اقدام به تهدید و اخاذی از آنان کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی و استفاده از شگردهای خاص متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیستم‌های پیشرفته کامپیوتری متصل به شبکه‌های اینترنتی کشف شد که متهم در تحقیقات فنی ماموران پلیس امنیت عمومی تاکنون به 10 فقره اغفال زنان و دختران و تهدید و اخاذی از آنان اقرار کرد.

 

این مسؤول افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

داداش‌تبار در پایان با هشدار به شهروندان از آنان خوست از به اشتراک گذاشتن تصاویر خصوصی خود و خانواده‌شان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جدا خودداری کنند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.