2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خوش‌شانس‌ترین زوج جهان؛ حلقه ازدواج از میان 30 هزار کیلو زباله پیدا شد

خوش‌شانس‌ترین زوج جهان؛ حلقه ازدواج از میان 30 هزار کیلو زباله پیدا شد

این زن و شوهر خوش شانس حلقه‌های الماس نشان خود را به اشتباه در کیسه زباله انداخته بودند.

دوات آنلاین-یک زوج استرالیایی که حلقه‌های ازدواج خود را گم کرده بودند شانس بزرگی آوردند و حلقه‌های ازدواج آنها از میان 30 هزار کیلو زباله پیدا شد.

 

این زن و شوهر استرالیایی که ساکن حومه ملبورن هستند مشغول نوسازی خانه شان بودند که به اشتباه حلقه‌های ازدواج خود را به سطل زباله انداختند. آنها وقتی فهمیدند حلقه‌هایشان که نشان الماس هم داشت گم شده است تمام خانه را زیر و رو کردند اما اثری از حلقه‌ها پیدا نکردند تا این‌که بالاخره مطمئن شدند حلقه‌ها را دور انداخته‌اند. این زن و شوهر سراسیمه به خیابان رفتند اما فهمیدند ماشین شهرداری زباله‌ها را برده است.

حلقه ازدواج از میان 30 هزار کیلو زباله پیدا شد

زوج استرالیایی کاملا ناراحت و مغموم راهی محل انبار و نگهداری زباله‌ها شدند اما هر چه در زدند فایده‌ای نداشت و آنجا تعطیل بود.

 

این زن و شوهر که تقریبا ناامید شده بودند به خانه برگشتند اما ساعت 4 صبح تصمیم گرفتند دوباره به محل انبار زباله‌ها بروند. بالاخره آنجا توانستند با کارگران صحبت کنند و بگویند چه اشتباهی کرده‌اند.

 

کاگران که از این اتفاق ناراحت شده بودند تصمیم گرفتند به زن و شوهر جوان کمک کنند اما موضوع این بود که در آن محل 30 تن زباله وجود داشت. به هر حال همگی دست به کار شدند. آنها فقط یک نشانه داشتند و آن علامت این بود که زوج فراموشکار آشغال‌های خود را در کیسه‌ای صورتی رنگ ریخته‌اند.

حلقه ازدواج از میان 30 هزار کیلو زباله پیدا شد

چند ساعت جست‌وجو بالاخره نتیجه داد و این زن و شوهر به یکی از خوش‌شانس‌ترین زوج‌های جهان تبدیل شدند. آنها حلقه در دست به خانه برگشتند.

 

آنها به شبکه 7 تلویزیون استرالیا گفتند دوست ندارند اسم و تصویرشان منتشر شود.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.