2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

داماد عاشق عروس خانم را با تراکتور به تالار برد

آقای داماد عروس خانم را سوار تراکتور کرد البته نه داخل کابین بلکه او را در چنگگ بیل مکانیکی سوار کرد. فیلم بالا را تماشا کنید.

دوات آنلاین-داماد عاشق برای این‌که لباس عروس خانم گلی نشود دست به ابتکار شگفتی آوری زد و از ترفندی عجیب استفاده کرد. او عروس را با بیل مکانیکی به تالار برد.

 

باشگاه خبرنگاران نوشت: عروسی که اخیرا در یوننان چین برگزار شد خیلی معمولی نبود. مشکلات این مراسم از جاده گل وآلود و آب و هوای بد و بارانی شروع شد.

 

داماد برای رساندن عروس به مراسم باید فکری می‌کرد تا در این شرایط عروس خود را بدون کثیف شدن لباسش به مراسم می‌رساند از آنجایی که شرایط راه بد بود، خودرویی برای عبور و مرور پیدا نمی‌شد. بنابراین داماد تصمیم گرفت برای انتقال عروس از بیل مکانیکی استفاده کند. او عروس را در قسمت چنگال بیل راهنمایی کرد و با تعدادی از میهمانان مسیری را رفتند تا جایی که دیگر بیل قادر به عبور نبود.داماد باز هم اجازه نداد تا عروس پیاده بیاید چون ممکن بود لباسش در این مسیر کوتاه نیز گل آلود شود بنابراین با فداکاری تمام عروس را بر پشت خود قرار داد و تا محل برگزاری مراسم او را کول کرد.

 

این ویدئو از عشق و علاقه ستودنی داماد به عروس در فضای مجازی منتشر شد و همه کاربران این اقدام داماد را تحسین و برایشان آرزوی خوشبختی کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.