2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
باران پول در بزرگراه؛ سارق بانک دست به کار عجیبی زد

باران پول در بزرگراه؛ سارق بانک دست به کار عجیبی زد

این سارق در حالی که پول‌ها را در هوا پخش می‌کرد فریاد می زد کریسمس مبارک.

دوات آنلاین-درست شبیه به فیلم‌های سینمایی بود. باران پول در یک اتوبان در کلرادوی آمریکا. پیرمردی با ریش سفید و ظاهری شبیه به بابانوئل‌ها از بانک سرقت کرد و سپس در حالی‌که اسکناس‌ها را در هوا پخش می‌کرد فریاد می‌زد: کریسمس مبارک

 

به نوشته تابناک دیوید وین الیور پس از هدف قرار دادن یک بانک در کلرادو رفتاری عجیب از خود نشان داد و شروع به پخش کردن پولهای سرقتی در هوا کرد.

تصویری از سارق بانک

به گفته پلیس این مظنون مردم را به استفاده از سلاح تهدید کرده بود و با مقدار نامشخصی وجه نقد از بانک خارج شده بود. اما به نظر می رسد وی قصد نداشته پولها را برای خود جمع کند بلکه با بذل و بخششی گسترده پولها را به آسمان پرتاب می کرد تا مردم را به نان و نوایی برساند. درضمن او هنگام پرتاب پولها به آسمان فریاد می زد " کریسمس مبارک ".

 

جالب است که رهگذران مقداری از پولها را جمع کردند و بردند. اگرچه این سارق تهدید کرده بود که از اسلحه استفاده خواهد کرد اما این کار را انجام نداد. در ضمن به سرعت توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

 

جالب است که ظاهر وی نیز بی شباهت به بابانوئل نیست. الیور در عکس های گرفته شده توسط پلیس با موهای خاکستری و سفید و ریش سفید تصویر شده است. وی با وثیقه 10 هزار دلاری در زندان ال پاسو زندانی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.