2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جزئیات درگیری مهاجمان با هانی کرده

جزئیات درگیری مهاجمان با هانی کرده

6 جوان موتور سوار که هانی کرده را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار می دهند.

دوات آنلاین-رییس کلانتری 112 ابوسعید درباره درگیری شامگاه سه شنبه در جریان درگیری اراذل و اوباش به شدت زخمی شده همچنان در بیمارستان بستری است.

 

سرهنگ چنگیز ایدون رییس کلانتری 112 ابوسعید در خصوص درگیری خونین گفت: شامگاه دوشنبه  یکی از شرورهای معروف تهران همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو 206 سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف می کند که در همین لحظه 6 جوان سوار بر 2 موتور به سمت وی  و دوستش حمله و انها را هدف ضربات چاقو وقمه قرار می دهند.

 

وی افزود: با اعلام این خبر تیم های عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و انها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

 

ببینید: فیلم لحظه حمله افراد قمه به‌دست به هانی کرده

 

سرهنگ ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همرا دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می کنند و بخاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می گذارند.

 

این مقام پلیسی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می کند اما طرف دیگر دعوا به محل نمی آیند که در ادامه آنها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می روند که در این صحنه 6 جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار می دهند.

 

رییس کلانتری 112 ابوسعید در پایان گفت: وضعیت این دو فرد رو بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
اکبر بیکار 1398/10/04
چطور با اینهمه قمه نمرده عجیبه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.