2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آخر هفته چه فیلم‌هایی ببینیم

آخر هفته چه فیلم‌هایی ببینیم

اگر قصد دارید در روزهای آخر هفته وقتی را برای تماشای فیلم اختصاص بدهید 4 گزینه شبی که ماه کامل شد، قصر شیرین، آخرین داستان و جاندار گزینه‌های خوبی برای شما است.

دوات آنلاین-اگر اهل تماشای فیلم هستید این هفته گزینه‌های زیادی پیش رویتان است؛ از شبکه نمایش خانگی تا فیلم‌های در حال اکران.

تماشای شبی که ماه کامل شد را از دست ندهید

تماشای شبی که ماه کامل شد را از دست ندهید

اگر تا به حال فیلم شبی که ماه کامل شد را ندیده‌اید، آخر هفته فرصت خوبی است تا با خیالی آسوده به تماشای این فیلم بنشینید. این فیلم روایتی تارخی دارد و نشان‌دهنده خشونت و جنایت گروهکی تروریستی است.

 

این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است. عبدالحمید همسرش و برادر او را به طرز بی‌رحمانه‌ای کشت.

 

دانلود قانونی فیلم شبی که ماه کامل شد

 

نرگس آبیار شبی که ماه کامل شد را کارگردانی کرده است. فیلم‌های شیار 143 و نفس دو فیلم قبلی آبیار است که احتمالا دیده‌اید.

 

بیشتر بخوانید: گفت‌وگو با اعظم محسنی‌دوست مادر فائزه و شهاب منصوری

 

الناز شاکردوست در نقش فائزه منصوری،زن عبدالحمید/ هوتن شکیبا در نقش عبدالحمید ریگی، برادر عبدالمالک/ فرشته صدرعرفایی در نقش غم ناز، مادر حمید و مالک، پدرام شریفی در نقش شهاب منصوری، برادر فائزه، آرمین رحیمیان در نقش عبدالمالک ریگی/ امین میری          در نقش دایی حمید و مالک/ شبنم مقدمی  در نقش مادر فائزه و شهاب و فرید سجادی حسینی در نقش پدرخوانده فائزه و شهاب در این فیلم بازی کرده‌اند.

قصر شیرین در شبکه نمایش خانگی

قصر شیرین در شبکه نمایش خانگی

فیلم قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی و بازی حامد بهداد داستان مردی ۴۲ ساله به نام جلال مرادی است که در تصادفی اعضای خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است.

 

دانلود قانونی فیلم قصر شیرین

 

این فیلم افتخارات زیادی را به دست آورد که شامل موارد زیر می‌شود:

-برنده بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد بیست و دومین دوره جشنواره فیلم شانگهای

-برنده بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر

-نامزد بهترین فیلم ،بهترین کارگردانی ،بهترین بازیگر نقش اول مکمل مرد و زن در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر

-فیلم محبوب منتقدان در مجله فیلم

آخرین داستان را در سینما ببینید

آخرین داستان را در سینما ببینید

آخرین داستان یک انیمیشن بسیار خوش ساخت است که می‌توانید به تماشای آن در سینما بروید. این انیمیشن 100 دقیقه‌ای را اشکان رهگذر ساخته است.

 

در دورانی که سایه اهریمن بر سرزمین‌ها سیطره یافته، «جمشید کی» در مقابل سپاهیان اهریمن صف‌آرایی می‌کند و به خواست یزدان بر اهریمنیان ظفر می‌یابد.

 

او مغرور از ظفر، خود را دارای فراست ایزدی می‌داند، پس یزدان از وی روی بر‌گردانده و فر او را می‌ستاند. جمشید، گرفتار جنونی سیری ناپذیر می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: موضوع انیمیشن آخرین داستان چیست+خلاصه داستان ضحاک

 

وی دخترش «شهرزاد» را تنها می‌گذارد و با سپاهی از غیورترین سربازانش برای شکار اهریمن عازم سرزمین‌های شمالی می‌شود به شورای وزراء وصیت می‌کند تا در زمان غیابش «مرداس» متحد و والی سرزمین‌های جنوبی بر تختش تکیه زند. با رفتن جمشید کودکی در دل مردمان سرزمین «جمکرد» در آغوش کشاورز زاده‌ای متولد می‌شود که نامش را «آفریدون» می‌گذارند.

 

در همین حال خبر می‌رسد که مرداس مرده است و فرزندش «ضحاک» به نیابت از وی برای به عهده گرفتن زمام تاج و تخت جمشید به جمکرد می‌آید.

فیلم جاندار برای علاقه‌مندان به موضوعات اجتماعی

فیلم جاندار برای علاقه‌مندان به موضوعات اجتماعی

فیلم جاندار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری یک درام اجتماعی 101 دقیقه‌ای است.

 

بیشتر بخوانید: خلاصه داستان و نقد فیلم جاندار؛ فیلمی درباره قتل ناموسی

 

خلاصه داستان جاندار این است: هم‌زمان با شب عقدکنان اسماء، تک دختر یک خانواده شش نفره، برادر خواستگار سابقش به در منزل آنها می‌آید تا مراسم را به هم بزند. درگیری برادران و پدر اسماء با مهاجمان منجر به مرگ یکی از مهاجمان شده و ماجراهای پیچیده‌ای رقم می‌خورد.

 

فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمد علی‌محمدی، امیر احمد قزوینی و جواد عزتی در این فیلم بازی کرده‌اند.

 

آشتی سینما با کیفیت

در حالی‌که کیفیت پایین برخی فیلم‌های سینمایی مورد انتقاد بسیاری ازکارشناسان است حالا به نظر می‌رسد سینما دوباره با کیفیت آشتی کرده و فیلم‌های خوبی بر پرده سینما نقش بسته یا وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

 

نگاهی به آمار نشان می‌دهد اتفاقا فیلم‌های باکیفیتی مانند شبی که ماه کامل شد از نظر فروش هم بسیار موفق هستند و تماشاگران فیلم خوب را می‌شناسند و با علاقه دنبال می‌کنند. فیلم نرگس آبیار بعد از موفقیتی که در گیشه داشت در شبکه نمایش خانگی نیز با فروش خوبی مواجه شد.

 

در فیلم‌های روی پرده نیز باید اکران انیمیشن آخرین داستان را به فال نیک گرفت و این فیلم را سرآغاز راهی تازه برای انیمشین سازی تلقی کرد. ادبیات و تاریخ ایران ظرفیت‌های بالایی برای ساخت انیمیشن‌های جذاب و باکیفیت دارد اما تاکنون چندان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.