2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آرش رضاوند: با رفتن استراماچونی کنار نیامدیم

آرش رضاوند: با رفتن استراماچونی کنار نیامدیم

بحران نبود سرمربی همچنان در استقلال پررنگ است و روی همه چیز سایه انداخته حتی ارنج تلفنی استراماچونی هم نمی‌تواند از فشار روانی نبود سرمربی چیزی کم کند آرش رضاوند از روزهای سخت استقلال می گوید.

دوات آنلاین-آرش رضاوند هافبک شماره 88 استقلال و بازیکنی که موفق شد مقابل شاهین شهرداری بوشهر اولین گل خودش را برای تیم محبوبش به ثمر برساند به سمت جایگاهی رفت که خودش سال‌ها تیم استقلال را در آن محل تشویق می‌کرد؛ بازیکنی که از شرایط خاص تیمش بدون استراماچونی حرف می‌زند.

 

ایران ورزشی با رضاوند مصاحبه‌ای انجام داده می‌خوانید

 

*چطور شد مقابل شاهین بوشهر گل زدی و خیلی زود به یکی از خواسته‌هایت مقابل تیم محبوبت رسیدی؟

 وقتی به استقلال آمدم تمام هدفم این بود که برای تیم محبوبم مثمرثمر واقع شوم و وقتی جلوتر رفتم قطعاً به دنبال گلزنی هم بودم که خدا را شکر به خواسته‌ام هم رسیدم. در بازی مقابل شاهین هم در پست خودم بازی کردم و گل زدم و از این بابت خدای خودم را هم شکر کردم و برای ادای احترام نزد هوادارانمان رفتم و با آنها شادی خودم را تقسیم کردم.

 

 

*بازیکنان‌تان به نظر بعد از اتفاقاتی که برای تیمتان افتاد با حس خاصی برای بردن و پیروزی مقابل شاهین می‌جنگیدند.

 در بازی‌مان مقابل پیکان بازیکنان از حس خوبی برای برد و جنگیدن برخوردار نبودند اما با درک خوبی از شرایط مقابل شاهین جنگیدند تا از بحران روحی که با آن مواجه شده بودیم خارج شویم اما برای دیدارمان مقابل پیکان چون شب قبل از بازی موضوع استراماچونی و سایر موارد در این رابطه به وجود آمده بود بازیکنان به لحاظ روحی به هم ریخته بودند و از شرایط خوبی بهره نمی‌بردند. اگر روز قبل از بازی اتفاقات مربوط به استراماچونی رخ نمی‌داد و ما فرصت بیشتری داشتیم، قطعاً قادر بودیم که پیکان را هم شکست دهیم و با شرایط روحی و فنی بهتری بازی کنیم. در مقابل شاهین هم خیلی خوب جنگیدیم و دست پر از میدان خارج شدیم و برد پر گلی را به هوادارانمان تقدیم کردیم.

 

ارنج تلفنی استراماچونی

*مقابل شاهین چه کسی تیمتان را ارنج کرد؟

 صالح مصطفوی و کاپیتان تیممان از طریق مترجم تیم، ارنج را از آقای استراماچونی تلفنی گرفتند و ما هم با این ارنج و سیستم سرمربی‌مان بازی کردیم.

 

*به نظر با اتحاد و یکدلی سعی دارید مشکلات را حل کنید و با اراده و عزمی قوی‌تر برای موفقیت بجنگید؟

 بالاخره ما روند خوبی پیدا کرده‌ایم و روی روند موفقیت قرار داریم. در ابتدای فصل بعد از کسب چند نتیجه ضعیف کسی فکر نمی‌کرد که تیم ما موفق شود اما ما خودمان را پیدا کردیم و به بهترین شکل نتیجه گرفتیم و تبدیل به مدعی درجه اول شدیم. این بار هم خیلی امیدواریم که مشکلات حل شود و باز به نوار موفق‌مان ادامه دهیم. تیم ما مقابل تیم‌های قوی شهر خودرو و سپاهان به بهترین شکل بازی کرد و عیار خودش را نشان داد. از همین رو من معتقدم هیچ عاملی نمی‌تواند مانع ما شود و فقط خودمان می‌توانیم برای خودمان مانع شویم.

آرش رضاوند :با رفتن استراماچونی کنار نیامدیم

*با طولانی شدن شرایط بحرانی استراماچونی فکر نمی‌کنی تیمتان لطمات جدی ببیند و متحمل مشکلات بیشتری شود؟

 باید شرایط تیم و بازیکنان مشخص شود. در حال حاضر مشکلات زیادی داریم اما بچه‌ها با غیرت جنگیدند و بهترین نتایج را گرفتند. با این وجود ما هم امیدواریم که هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود و ما از این وضعیت فعلی خارج شویم.

 

تا یک جایی می‌شود تحمل کرد

*اما شواهد اینطور نشان می‌دهد که احتمال نیامدن استراماچونی بیشتر از حضورش در ایران است و بازیکنان هم یکجورهایی نیامدن مربی ایتالیایی‌شان را پذیرفته‌اند و با آن کنار آمده‌اند؟

 بازیکنان که با نیامدن استراماچونی کنار نیامده‌اند اما بالاخره وقتی بازیکنان به زمین می‌روند هواداران خیلی کمک می‌کنند که ما بهترین نتیجه را بگیریم و ما هم فقط به خاطر این هوادار سعی می‌کنیم مشکلات را فراموش کنیم و بجنگیم اما ...

 

*اما چی؟

بالاخره ما هم تا جایی می‌توانیم با مشکلات کنار بیاییم و ...

 

*بازیکنان چه چیزی در مورد بازگشت استراماچونی فکر می‌کنند؟

چیزی که ما شنیدیم به این موضوع باز می‌گردد که قرار بوده تا روز دوشنبه پول سرمربی تیم به حسابش واریز شود و تا روز سه‌شنبه هم ایشان در تهران هستند هر چند که فعلاً خبری نشده است.

 

*اگر استراماچونی بازنگردد در بین مربیان ایرانی کسی را می‌شناسی که بتواند جایگزین او شود؟

ما در ایران مربیان خوبی داریم اما بالاخره این یک حقیقت است که ما به سبک مربی اروپایی عادت کرده بودیم؛ مربی که سبک تمرینی و ریکاوری‌اش واقعاً خوب بود و مربی بدنسازش عالی ریکاوری می‌کرد. به همین دلیل کمی سخت است که دوباره یک مربی ایرانی دیگر بیاید و ما با او کار کنیم.

 

*از چه بابت کار با مربی ایرانی یا مربی به جز استراماچونی را سخت می‌دانی؟

پذیرش سبک مربی جدید از این بابت که ما تا بیاییم با کار مربی جدیدمان آشنا شویم زمان می‌برد و برای ما سخت است و ما را با مشکلاتی مواجه می‌سازد. من فکر می‌کنم در حال حاضر وضعیتی که برای ما پیش آمده خوب نیست و مسأله اخیر برای تیمی مانند استقلال خوب نیست که نیمکت‌اش خالی بماند.

 

*در مورد بازی‌تان مقابل ماشین‌سازی چه صحبتی داری و حتماً با انگیزه جبران شکست دور رفت‌تان به مصاف این تیم می‌روید؟

در آن بازی خیلی بدشانسی آوردیم و حق‌مان هم اصلاً باخت نبود. به همین دلیل در حضور هودارانمان فقط با انگیزه کسب سه امتیاز به مصاف تیم ماشین‌سازی می‌رویم تا ببریم و از کورس عقب نمانیم.

 

*در مورد بازی دشوارتان در جام حذفی مقابل تیم سپاهان چه صحبتی داری و با وجود قرعه سخت‌تان به بردن امیدواری؟

در جام حذفی شرایط طوری است که برای قهرمانی باید همه تیم‌ها را ببرید و شکست دهید. به همین دلیل هم من به قرعه سختمان خیلی اعتقادی ندارم و فکر می‌کنم با تیم یک‌دلی که داریم، قادر هستیم موفقیت‌های زیادی را کسب کنیم و در جام‌های پیش رو مدعی درجه اول باشیم. فقط امیدوارم مشکلاتمان کمتر شده و حل شود تا ما خیلی بهتر در مسابقات ظاهر شده و با اوضاع بهتری بجنگیم و بردهای متوالی کسب کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.