2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فرار زن از خانه شوهر دوم به خانه همسر اول

فرار زن از خانه شوهر دوم به خانه همسر اول

دلتنگ بچه هایم بودم و برای همین از خانه فرار کردم و پیش بچه هایم رفتم. اما همسر اول من در این دو روز در محل کارش می‌خوابید.

دوات آنلاین-زن جوان که پس از فرار از خانه شوهر دومش به خانه شوهر اولش رفته بود، پس از دستگیری ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 

به گزارش جام جم دو روز قبل مردی جوان به نام امین با مراجعه به کلانتری میدان قزوین از همسر خود به اتهام بازگشت به منزل همسر اولش شکایت کرد.

 

امین ۲۳ ساله به ماموران گفت: همسرم دو روز قبل بعد از جرو بحث با من، خانه را ترک کرد و من از او بی خبر بودم و تماسهایم را پاسخ نمی داد، تا این که چند ساعت قبل او را همراه همسر سابقش در خیابان دیدم و به حدی عصبانی بودم که اگر جلوی خودم را نمی گرفتم بلایی سر آنها می آوردم.

 

با طرح شکایت مرد جوان، ماموران همسر امین و شوهر سابقش را دستگیر کردند.

 

متهمان روز گذشته در دادگاه حاضر شدند و به سؤالات قاضی در تحقیقات مقدماتی پاسخ دادند. امین به قاضی تولیت گفت؛ من راننده شرکت اسنپ هستم. یک سال قبل همسرم فریبا که از من ۱۲ سال بزرگتر است به عنوان مسافر سوار ماشینم شد. آن روز حال خیلی بدی داشت و گریه می کرد. با او صحبت کردم و گفت از همسرش جدا شده و قرار بوده با مردی ازدواج کند، اما آن مرد به او خیانت کرده است، سرصحبت بین ما باز شد و با هم دوست شدیم و چند وقت بعد به خاطر علاقه ای که به او پیدا کرده بودم ازدواج کردیم، اما فریبا سر هر موضوع کوچکی خانه را ترک می کرد، تا اینکه روز گذشته من را به بهانه خرید بادمجان از خانه بیرون فرستاد و وقتی برگشتم دیدم از پنجره فرار کرده و بعد فهمیدم به خانه همسر سابقش رفته است.

 

فریبا در دفاع از خود گفت: از وقتی با امین ازدواج کردم از دست بداخلاقی های او در امان نیستم. او گوشی تلفن همراه من را گرفته و هر روز موقع رفتن به سر کار حتی کیف من را هم با خودش می برد و در را روی من فقل می کرد. من از ازدواج اولم دو فرزند ۴ و ۱۷ ساله دارم که دو ماه بود حتی با آنها تلفنی هم حرف نزده بودم. دلتنگ بچه هایم بودم و برای همین از خانه فرار کردم و پیش بچه هایم رفتم. اما همسر اول من در این دو روز در محل کارش می‌خوابید، او که می دانست من جایی برای ماندن ندارم به من پناه داد و اجازه داد نزد بچه هایم بمانم.

 

محاکمه متهمان پرونده به زودی در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری انجام خواهدشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.