2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

پسر 9 ساله ایرانی کم سن‌ترین دانشجوی پزشکی در جهان می‌شود

فیلمی از پسر 9 ساله نابغه ایرانی – بلژیکی را که قرار است جوان‌ترین دانشجوی پزشکی جهان شود ببینید. در این فیلم والدین و پدربزرگ و مادربزرگ کودک و خود او توضیحات جالبی می‌دهند.

دوات آنلاین-یک کودک 9 ساله ایرانی – بلژیکی با نبوغ فوق‌العاده ای که دارد قرار است جوان‌ترین دانشجوی پزشکی جهان شود و در دانشگاه نیویورک تحصیل کند.

پسر 9 ساله ایرانی کم سن‌ترین دانشجوی پزشکی در جهان  می‌شود

پدر این کودک ایرانی و مادر او بلژیکی است. این پسر 9 ساله در بلژیک به نام لورانت شناخته می‌شود اما نام ایرانی او مهدی زمانیان است. او با ضریب هوشی ۱۴۶ به عنوان یک نابغه به جهان معرفی شده است.

پسر 9 ساله ایرانی کم سن‌ترین دانشجوی پزشکی در جهان  می‌شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: والدین این کودک هر دو پزشک هستند و توانسته‌اند در مدت کوتاهی دو کلینیک و دو مطب دایر کنند. پدرش در بلژیک بزرگ شده و در آنجا ازدواج کرده است، اما بسیار دلش برای ایران می‌تپد و آرزو دارد تا به وطنش برگردد و به مردمش خدمت کند. او با تمام شوقش از هوش و نبوغ فرزندش می‌گوید از اینکه قرار است جوانترین پزشک جهان شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/20
این پسربچه چه جور نابغه ایه که نمیتونه پارسی حرف بزنه؟؟!!!!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.