2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دلنوشته همسر خشایار الوند برای گروه سریال پایتخت

دلنوشته همسر خشایار الوند برای گروه سریال پایتخت

خشایار الوند پیش از فوت قرار بود داستانی تک قسمتی برای سریال پایتخت بنویسد اما با مرگ ناگهانی او آن پروژه متوقف شد و حالا همسر الوند دلنوشته‌ای را منتشر کرده است.

دوات آنلاین-همسر مرحوم خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت متنی را خطاب به عوامل این مجموعه نوشت.

 

الهام امینی، همسر مرحوم الوند، این نوشته احساسی را به مناسبت شروع فیلمبرداری فصل ششم سریال پایتخت منتشر کرد.

همسر و فرزند خشایار الوند

او نوشت: همه ما برای اضافه کردن کیفیتی جدید به این دنیا اینجا هستیم. خوشا به حالت خشایار عزیز دل و جان که دنیارو با قصه‌هایت رنگی‌تر و آسان‌تر کردی. حالا که تو نیستی همانطور که فرزندانت دیاکو و دردانه به زندگی ادامه می‌دهند... بزرگ می‌شوند... و جلو می‌روند. فرزند دیگرت پایتخت هم باید به زندگی ادامه می‌داد و این قصه جلو می‌رفت...

۹ سال برای بزرگ کردنش از جون و دل مایه گذاشتی حتی بیشتر از زمانی که برای دردانه پدری کردی. حتم دارم از ادامه این قصه خوشحالی و امیدوارم نتیجه کار هم رضایتبخش باشه و مردم از دیدنش لذت ببرن.

از خانم الهام غفوری عزیز، آقای سیروس مقدم نازنین و محسن تنابنده عزیز بسیار سپاسگزارم که «پایتخت ۶» رو سمبلیک و نمادین به یاد خشایار الوند کلید زدند و از خانواده ما برای این روز و لحظات به یاد ماندنی دعوت کردند. براشون آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

بیشتر بخوانید: در فصل 6 سریال پایتخت چه اتفاقاتی می‌افتد

 

فیلمبرداری فصل ششم پایتخت در حالی شروع شد که در اقدامی نمادین دیاکو الوند فرزند خشایار دستور شروع تصویربرداری را صادر کرد.

گریم بازیگران فصل 6 سریال پایتخت

فصل ششم سریال پایتخت از مازندران شروع می‌شود و سپس خانواده معمولی راهی سفر اروپا می‌شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه حسینی 1399/02/23
من واقعا به خانواده خشایار عزیز تسلیت میگم کاشکه باز دوباره خشایار بر می گشت من واقعا از عوامل پاییتخت متشکرم برای اینکه خیلی زحمت میکشن تا یه سریال رو به سر انجام برسونن واقعا به تنابنده و سیروس مقدم و الهام جونم بار کلا میگم
منیژه 1398/09/29
تنها سریال تلویزیونی هست که هر قسمتش رو بارها ادم ببینه سیر نمیشه
ناشناس 1398/09/14
فعلا که اقای سیروس مقدم با کمک محسن تنابنده شلنگ پر فشار اب دستشون هست و تا میتونن این پایتخت رو کش میدن احتمالا قسمتهای بعدی برن کره مریخ

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.