2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ربودن شاخ اینستاگرام توسط پسر چوپان

ربودن شاخ اینستاگرام توسط پسر چوپان

دخترمدل که از شاخ‌های اینستاگرام است و فالوئرهای زیادی دارد وقتی در دام پسر چوپان افتاد که این جوان مدعی شد برای شرکت لبنیاتی که دارد دنبال یک مدل برای آگهی می‌گردد.

دوات آنلاین-شاخ اینستاگرام که از سوی جوان چوپانی ربوده‌شده‌بود جزئیات این آدم ربایی را توضیح داد و از دادگاه درخواست اشد مجازات برای او کرد.

 

دختری جوان فروردین سال جاری به ماموران پلیس خبرداد  از سوی مردی ربوده  اما موفق به فرار شد. دختر جوان در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود گفت: من از افراد معروف اینستاگرام هستم و از طریق تبلیغاتی که انجام می‌دهم کسب درآمد می‌کنم و بیشتر روزهای سال را هم در ایران نیستم.

 

این دختر ادامه داد: بعضی شرکت ها برای تبلیغات به من پیغام می‌دهند و من کارهای تبلغاتی را انجام می‌دهم. از آنجایی که دنبال کننده زیادی در اینستاگرام دارم آگهی‌ها برایم پردرآمد است. چند روز قبل از حادثه فردی به من پیام خصوصی داد که برای شرکتش از من کمک می‌خواهد و درخواست داشت آگهی تبلیغاتی را بازی کنم. من هم قبول کردم به صفحه آن فرد رفتم دیدم عکس‌هایی با ماشین‌های گرانقمیت گذاشته و خودش هم لباس‌های بسیار گرانقیمتی دارد حرفش را باور کردم چون همه چیز با هم جور بود. سر قراری که گذاشته‌بود حاضر شدم وقتی به مکانی که در کرج گفته‌بود رسیدم متوجه شدم همه چیز دروغ است او چوپان بود و تعدادی گوسفند داشت اما خودش را صاحب یک شرکت لبنیاتی معرفی کرده‌بود.  آن پسر گفت می‌خواهد کارش را توسعه دهد و مبلغ کلانی هم پول به من پیشنهاد داد تا در صفحه‌ام برایش آگهی بزنم اما قبول نکردم و گفتم باید برگردم.

 

دختر جوان ادامه داد: آن پسر به من گفت  ماشین دوستش را قرض گرفته و باید آن را پس دهد واو هم قصد دارد به تهران بیاید من را هم می‌رساند من هم قبول کردم. سوار ماشین شدم و به سمت تهران حرکت کردیم در نیمه راه اتوبان متوجه شدم وارد خروجی اتوبان آزادگان شد و بعد هم مسیر انحرافی رفت. پرسیدم چه می‌کنی جواب نداد گفتم ماشین را نگه‌دار می خواهم پیاده شوم اما باز هم قبول نکرد.  درهای ماشین قفل بود من هم از پنجره خودم را به پایین پرت کردم و در این میان مرد جوان سعی کرد من را متوقف کند و با هم درگیر شدیم او دستم را زخمی کرد و موهایم را کند و لباسهایم را پاره کرد  اما من به سختی موفق به فرار شدم.

 

بعد از شکایت این دختر ماموران از طریق صفحه اینستاگرام مرد جوان او را شناسایی و بازداشت کردند. تحقیقات نشان داد که این جوان چوپان پدرش است و پدرش تعداد زیادی گوسفند دارد که او از این گوسفندان نگهداری می‌کند. هرچند وضع مالی متوسطی دارد اما صاحب هیچ شرکتی نیست. همچنین مشخص شد او مدتی قبل از همسر اولش جدا شده و با دختر دیگری ازدواج کرده‌ و آنچه درباره زندگی شخصی‌اش به این سلبریتی اینستاگرامی گفته‌ هم دروغ بوده است.

 

پسر جوان در بازجویی‌ها گفته‌های مدل معروف اینستاگرامی را رد کرد و گفت: این دختر دروغ می‌گوید من اصلا چنین کاری نکردم.

 

متهم که  با قرار وثیقه آزاد بود صبح سه شنبه در جلسه دادگاه که در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد حاضر شد و گفت: او خودش به سمت من آمد برایم پیام فرستاد.

 

متهم در جلسه دادگاه گفت حاضر است با شاکی ازدواج کند که این موضوع باعث شد  دختر جوان به شدت ناراحت شود طوری حالش بد شد و قاضی اجازه داد از دادگاه خارج شود.

 

سپس مجید امجدی وکیل مدافع شاکی درخواست کرد تا در وثیقه متهم تجدید نظر شود و گفت: متهم موکل من را ربوده و آسیب‌های جدی به سر و دست و قسمت های مختلف بدن او وارد کرده‌است مدارک در این خصوص کامل است و من درخواست دارم که قرار تشدید شود.

 

دادگاه درخواست وکیل را قبول کرد و متهم با وثیقه یک میلیارد تومانی راهی زندان و ادامه جلسه دادگاه به بعد موکول شد.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/13
دختر جان چرافوری اعتمادمیکنی .وبعدن اینکه چراتنهارفتی واصلاسوار ماشینش شدی!!!!
بهار 1398/09/12
دختر خانم نباید با اون پسر میومد تهران و حرفشو باور می‌کرد.زود اعتماد کردن اونم به پسری که دروغش محرز شده اشتباهه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.