2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حرف‌های رضا صادقی درباره مهناز افشار و سلبریتی ها

حرف‌های رضا صادقی درباره مهناز افشار و سلبریتی ها

نظر رضا صادقی درباره سلبریتی‌ها و همچنین مهاجرت مهناز افشار را که در یک برنامه رادیویی مطرح کرد بخوانید.

دوات آنلاین-رضا صادقی با حضور در برنامه پشت صحنه که از رادیو تهران پخش می‌شود از سلبریتی‌ها انتقاد کرد و درباره مهناز افشار نیز صحبت‌هایی را مطرح کرد.

 

من جای مهناز افشار نیستم

رضا صادقی در پاسخ به پیام یکی از مخاطبان برنامه که اگر به جای مهناز افشار بودید آیا از ایران می‌رفتید، گفت: من جای خانم افشار نیستم و نمی‌دانم او در چه شرایطی این انتخاب را کرده است. به نظرم قشنگ نیست که وقتی ما از شرایط کسی بی‌خبریم، درباره‌اش داوری کنیم. من بر این باورم که اگر جایی برای من جایگاه داشته باشد، سرزمین خودم است. شاید روزی بچه‌های من اگر نتوانستند اینجا درس بخوانند برای تحصیل به جای دیگری بروند. این خیلی خوب است که فردی بتواند به جای بهتر برود، اما من قرار است کنار آدم‌هایی باشم که قرار است اینجا را بهتر کنند.

 

بیشتر بخوانید: نظر نیوشا ضیغمی درباره مهاجرت مهناز افشار

 

نظر رضا صادقی درباره سلبریتی‌ها

رضا صادقی گفت: هنر و هنرمند در کشور ما تعریف خودش را دارد و نمی‌شود آن را با تعریف جهانی یکدست کرد. سلبریتی کسی است که در سرزمین ما بیشترین اعتبار احساس و اعتبار کلام را بین مردم دارد؛ بزرگانی مانند محمدرضا شجریان، جمشید مشایخی و .... آن‌ها هنر، ارزش و اعتبار دارند و با تکیه بر این هنر دیده می‌شوند و کارشان لاف زدن نیست.

 

ببینید: کلیپ یه چی بگم از رضا صادقی

 

این خواننده پاپ ادامه داد: واژه سلبریتی، فرد مشهور و معروف و هر واژه دیگری که بخواهیم استفاده کنیم، به هنرمند صاحب تفکر نزدیک است نه فرد دچار لاف‌زنی. این هنرمند صاحب تفکر توانسته کسانی را متوجه نگاه خود و نظرش را به آنان ارائه، نه اینکه نگاهش را تحمیل کند. خیلی از سلبریتی‌هایی که ما داریم صاحب اندیشه نیستند.

 

ببینید: کلیپ زندگی کن از رضا صادقی

 

این هنرمند افزود: وقتی فردی در جایگاه رئیس جمهور مملکتی قرار می‌گیرد، ما انتخاب فکر می‌کنیم و نه انتخاب شخص. وقتی آقای روحانی از آزادی بیان و آسایش مردم صحبت کردند و از اینکه مردم در رفاه نسبی خواهند بود، ما دچار انتخاب فکری شدیم. فکری مبنی بر اینکه به آسایش و آرامش و معیشت مردم نگاه ویژه می‌شود. در عین حال نمی‌توان منکر مسائلِ موجود شد؛ مسائلی که کشور هزینه‌های زیادی بابتشان می‌دهد. همه ما در یک سرزمین زندگی و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.