2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
دلنوشته‌های متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال فوق لیسانسه ها

دلنوشته‌های متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال فوق لیسانسه ها

عکس‌ها و دلنوشته‌های اینستاگرامی متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال فوق لیسانسه ها در این مطلب آمده است:

دوات آنلاین-متین ستوده که نقش ترانه را در سریال فوق لیسانسه ها بازی کرده متولد ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ است. پدر متین ستوده در تلویزیون مدیر تصویربرداری بود و متین از طریق او در 7 سالگی در سریال بازنشستگی به کارگردانی علی فیاضی بازی کرد و در دنیای بازیگری ماند.

عکس های اینستاگرام متین ستوده

متین ستوده با انتشار عکس بالا به نقل از اورهان ولی نوشت: هیچ اتفاقی، قرار نیست بیفتد. اما آدمی است دیگر، همیشه منتظر می‌ماند!

عکس های اینستاگرام متین ستوده

بازیگر نقش ترانه در سریال فوق لیسانسه‌ ها با انتشار عکس بالا به نقل از مونیکا ویتی نوشت: می گویند دنیا متعلق به کسانی ست که زود از خواب بیدار می شوند، دروغ است! دنیا متعلق به کسانی ست که از بیدار شدن شان خشنودند...!

عکس های اینستاگرام متین ستوده

ستوده تکه‌ای از کتاب شازده کوچولوی آنتوان دوسنت اگزوپری را همراه عکس بالا منتشر کرد: شازده کوچولو به سیاره دوم رفت. آنجا فقط یک پادشاه تنها زندگی می‌کرد. بعد از ملاقاتی کوتاه  شازده کوچولو خواست که سیاره را ترک کند. اما فرمانروا که دلش میخواست او را نگه دارد گفت: نرو  تورا وزیر دادگستری میکنیم.

شازده کوچولو گفت: اینجا کسی نیست که من او را محاکمه کنم.

فروانروا گفت: خب خودت را محاکمه کن!

این سخت ترین کار دنیاست! اینکه بتونی درباره خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت رو محاکمه کنی...

عکس های اینستاگرام متین ستوده

این بازیگر برای عکس بالا به نقل از امیلی برونته نوشت: وقتی میفهمی عاشق شدی که می‌بینی دوست نداری بخوابی، چون واقعیت شیرین‌تر از رویاهایت شده‌ است!

عکس های اینستاگرام متین ستوده

متین ستوده برای عکس بالا شعری از احمد شاملو را نوشت:

میان کتاب‌ها گشتم/ میان روزنامه‌های پوسیده‌ی پرغبار،/ در خاطرات خویش/ در حافظه‌ ایی که دیگر مدد نمی‌کند/ خود را جستم و فردا را/ عجبا!/ جستجوگرم من/ نه جستجو شونده/ من این‌جایم و آینده/ در مشت‌های من

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.