2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چطوری از بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

چطوری از بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

بهترین راه برای نوبت گرفتن از بیمارستان میلاد شیوه اینترنتی است که روش آن در این مطلب به طور کامل توضیح داده شده است.

دوات آنلاین- نوبت گرفتن از بیمارستان میلاد یکی از مشکلات بیماران و خانواده های آنها ست. بیمارستان میلاد از جمله بیمارستان‌های مجهز دولتی در ایران است که  پزشکان حاذق زیادی دارد. با این حال شلوغی زیاد این بیمارستان باعث شده تا نوبت دهی حضوری  با سختی مواجه باشد. اما اگر در سایت ثبت نام کرده و کد مخصوص دریافت کنید به راحتی می‌توانید از بیمارستان میلاد نوبتبگیرید.

 

ثبت نام برای نوبت گرفتن از بیمارستان میلاد

1- برای اینکه بتوانید از نوبت دهی اینترنتی استفاده کنید ابتدا باید در سایت بیمارستان میلاد ثبت نام کنید. برای این کار به آدرسی که در زیر آمده است، بروید و گزینه ثبت نام در سایت را که در پایین صفحه با رنگ آبی مشخص شده است انتخاب کنید:

 

آدرس بخش نوبت دهی سایت بیمارستان میلاد

 

2-در ادامه صفحه قرمز رنگی مقابل شما باز می‌شود .مشخصاتی که از شما خواسته وارد کنید. توجه داشته باشید نام کاربری شما می‌تواند همان نام و نام خانوادگی شما باشد اما نام کاربری و رمز عبور حتما باید به انگلیسی باشد. 

چطور در بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

3-در مرحله بعد صفحه ای در برابر شما باز می‌شود که از شما می‌خواهد اطلاعات کد ملی خود را وارد کنید.

چطور در بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

4-بعد از وارد کردن اطلاعات کد ملی صفحه ای دیگر برای شما باز می‌شود که باید مشخصات خود را در آن کامل کنید

چطور در بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

5-بعد از اینکه اطلاعات خود را کامل کردید دو گزینه تصحیح اطلاعات و نوبت دهی مقابل شما ظاهر می‌شود اگر اشتباهی در اطلاعات خود داشتید گزینه تصحیح اطلاعات را باید انتخاب کنید در غیر اینصورت گزینه آبی رنگ که نوبت دهی است انتخاب کنید.

چطور در بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

6-در این مرحله به سایت نوبت دهی وارد می شود و زمانی که گزینه نوبت دهی را انتخاب کنید صفحه ای در برابر شما باز می‌شود که باید نام درمانگاه را انتخاب کنید.

چطور در بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

7-پزشکانی که وقت داشته باشند در گزینه انتخاب پزشک فعال خواهند شد ممکن است پزشکان به طور کلی وقت نداشته باشند که پیام هیچ پزشکی خالی نیست برایتان می‌آید.

چطور در بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

8-در پایان اگر موفق به اخذ نوبت شدید توجه داشته باشید حتما باید کد رهگیری روی تلفن همراه شما ارسال شود تا نوبت شما ثبت شده باشد.

چطور در بیمارستان میلاد نوبت بگیریم

کد رهگیری خود را هنگام مراجعه به بیمارستان همراه داشته باشید چون بدون آن نمی توانید از نوبت خود استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.