2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
پرویز برومند:استقلال فقط خوب گل زد

پرویز برومند:استقلال فقط خوب گل زد

پرویز برومند از منتقدان اصلی استراماچونی بود اما برد درخشان استقلال استراماچونی مقابل تراکتور باعث شده است تا مواضعش را تعدیل کند هرچند هنوز هم معتقد است استقلال به سرمربی خارجی نیاز ندارد.

دوات آنلاین-بازی درخشان استقلال دربرابر تراکتورسازی آن هم در زمین تراکتورسازی یک روز تاریخی را برای این تیم رقم زد و حالا منتقدان استراماچونی را هم به واکنش مثبت واداشته است.

 

حالا شرایط برای استقلال کاملاً تغییر کرده است. خیلی‌ها معتقد بودند عیار استقلال وقتی مشخص می‌شود که بتواند تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان را شکست دهد، حالا استقلال در تبریز توانسته تیم پرطرفدار تراکتور را شکست دهد تا شرایط برای این تیم تغییر کند و حتی منتقدان استقلال هم بر این باورند که این تیم به ثبات رسیده و می‌تواند خودش را در بین مدعیان لیگ پیدا کند.

 

ایران ورزشی نوشت: پرویز برومند گلر قدیمی استقلال هم جزو منتقدانی بود که البته هنوز هم معتقد است استقلال نیاز به مربی خارجی ندارد اما رفته رفته این تیم با سیستم استرا جا افتاده و در لیگ برتر خوب کار می‌کند.

 

*شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد استقلال بتواند تیم تراکتور را در تبریز با نتیجه پرگل شکست دهد.

 به نظرم بازی استقلال و تراکتور یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود. هم تیم تراکتور خیلی خوب بازی کرد و هم تیم استقلال.

 

*خیلی‌ها معتقد بودند عیار تیم استقلال در بازی با تیم‌هایی مثل تراکتور مشخص می‌شود، نظر شما هم همین است؟

 بله، من فکر می‌کنم تراکتور 20 دقیقه اول خیلی خوب بازی کرد اما بعد از 20 دقیقه استقلالی‌ها به خودشان آمدند و مربی این تیم توانست تاکتیک خودش را در زمین پیاده کند. البته این را بگویم استقلال در این بازی فقط خیلی خوب توانست گل بزند.

 

*منظورتان چیست؟

 یعنی استقلال در این بازی هم نتوانست نبض بازی را به طور کل در دست بگیرد.

 

*یکی از مشکلات استقلال این بود که مهاجمانش گل نمی‌زدند اما در این بازی دیاباته سه گل زد تا استقلالی‌ها بتوانند نفس راحتی از این لحاظ بکشند.

 به نظرم او با سه گلی که در بازی با تراکتور زد توانست یک روز تاریخی را برای خودش خلق کند.

 

 البته امیدوارم این مسأله مقطعی نباشد و این بازیکن بتواند همینطور برای استقلال گل بزند چون مهم‌ترین دغدغه من، هواداران استقلال هستند و وقتی آنها از شرایط تیم راضی هستند خیال من هم راحت می‌شود.

 

*استقلال با این برد در جمع مدعیان قرار گرفت.

 این خیلی خوب است که استقلال در چند هفته اخیر توانسته خودش را بالا بکشد. همانطور هم که شما گفتید عیار یک تیم مقابل تیم‌های بزرگ مشخص می‌شود و استقلال مقابل یک تیم خوب نتیجه فوق‌العاده‌‌ای گرفت اما این را فراموش نکنید که این تیم بعد از 9 هفته در این هفته توانست خوب بازی کند و اینطوری نتیجه بگیرد.

 هنوز دلواپسی‌ها در خصوص تیم استقلال وجود دارد و من امیدوارم بتواند همچنان به کار خود اینطور ادامه دهد.

پرویز برومند:استقلال فقط خوب گل زد

*با توجه به بازی‌هایی که استقلال انجام می‌دهد، شما اعتقاد دارید که این تیم باید نیم فصل بازیکن جذب کند؟

 بله صددرصد. استقلال باید نقاط ضعف خود را در نیم فصل برطرف کند. استقلال باید در کورس قهرمانی با تیم‌های قدرتمندی بجنگد و برای اینکه آنها را از پیش رو بردارد نیاز به بازیکنان دیگری دارد.

 

*برخلاف ابتدای فصل حسینی توانسته خودش را در بازی‌ها پیدا کند و در بازی با تراکتور چند واکنش خوب داشت، نظرتان در خصوص عملکرد این بازیکن چیست؟

 درست است حسینی در این بازی خوب کار کرد اما امیدوارم عملکرد او فقط صرف یک بازی نباشد و او بتواند همین روند را در طول لیگ انجام دهد.

 

بیشتر بخوانید: استراماچونی چگونه تراکتور را شکست داد

 

*تاکنون عملکرد آقای استراماچونی را چطور دیدید؟

 من از همان روز اول هم گفتم مخالف مربی خارجی هستم و هنوز هم همین نظر را دارم.

 

*چرا؟

 مربی خارجی در لیگ ایران فقط باید در تیم‌های پایه کار کند اما با این وجود به استراماچونی تبریک می‌گویم و او در بازی با تراکتور خیلی خوب کار کرد.

 

*پرسپولیس در لیگ امسال ضعیف‌تر از فصول گذشته شده و استقلال می‌تواند از این ضعف استفاده کند.

 حتماً همینطور است، استقلال باید از این ضعف استفاده کند. من همیشه نگرانی‌ام بابت ناراحتی هوادار استقلال بوده است. استقلال نتیجه بگیرد و هواداران استقلال خوشحال باشند، ما هم خوشحال هستیم..

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.