2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا حشمت فردوس می‌میرد

آیا حشمت فردوس می‌میرد

حشمت فردوس از شخصیت‌های اصلی سریال ستایش است که به سادگی نمی‌توان او را حذف کرد.

دوات آنلاین-حشمت فردوس در سریال ستایش 3 شخصیتی پیچیده دارد که گاه مخاطب را با خود همراه می‌کند و گاه از خود می‌راند. برخی رفتارهای او غیرقابل تحمل است و برخی کارهایش تحسین برانگیز. همین هم باعث شده بینندگان این شخصیت را دنبال کنند و اکنون با این پرسش مواجه شده‌اند که آیا حشمت فردوس می‌میرد؟

 

حشمت فردوس از شخصیت‌های اصلی سریال ستایش

حشمت فردوس از شخصیت‌های محوری سریال چند فصلی ستایش است. هنوز فصل سوم این سریال تمام نشده زمزمه‌هایی درباره ساخت فصل 4 آن به گوش می‌رسد البته کارگردان سریال گفته هنوز هیچ چیز در این باره روشن و مشخص نیست اما به هر حال احتمال ساخت آن وجود دارد. بنابراین برای ادامه دادن سریال ستایش نیاز است که حشمت فردوس زنده بماند.

 

سریال پایتخت از جمله سریال‌های چند فصلی است که تا کنون 5 فصل آن پخش شده و بنا به اخبار رسیده باباپنجعلی در فصل ششم آن حضور ندارد و فوت شده است اما باباپنجعلی از جمله شخصیت‌های اصلی سریال پایتخت نیست. حتی بهبود نیز نقش اصلی محسوب نمی‌شد و شخصیت‌های اصلی در این سریال نقی معمولی، هما، فهمیه و ارسطو هستند که آنها را به هیچ عنوان نمی‌توان از سریال حذف کرد. در نموه ای دیگر همسر چینی ارسطو شخصیتی محوری محسوب نمی‌شد و به راحتی حذف شد.

 

در خصوص سریال ستایش نیز همین موضوع مصداق دارد و حشمت فردوس را نمی‌توان از این مجموعه تلویزیونی حذف کرد مگر آن سازندگان آن قید فصل‌های بعدی را بزنند.

 

از سویی حشمت فردوس شخصیتی است که در سریال ستایش 3 زندگی باخته‌اش را از نو شروع کرده و نماد پایداری در برابر سختی‌ها، روحیه بالا، سختکوشی، پابندی به یکسری اصول اخلاقی و ... است و مرگ او در این سریال می‌تواند تاثیر بسیار منفی داشته باشد و به نوعی شکست او در برابر پری سیما را نشان بدهد. پری سیما نماد حیله گری، دروغ، ریا و فساد است.

حشمت فردوس و محمد در سریال ستایش 3

آیا محمد در سریال ستایش 3 می‌میرد

محمد از شخصیت‌های اصلی سریال ستایش محسوب نمی شود و داستان بدون او هم می‌تواند ادامه پیدا کند. همان طور که تاکنون نیز تاثیری در روند قصه نداشته و شخصیت به شدت منفعلی بوده که فقط اوامر پدربزرگ را اجرا می‌کرده و هیچ گاه از خودش نظری نداشته یا حرکتی چه مثبت و چه منفی انجام نداده است.

 

نویسنده سریال ستایش اگر بخواهد می‌تواند او را حذف کند اما آیا این کار به داستان لطمه نمی‌زند؟

 

تاکنون 2 نفر در سریال ستایش 3 کشته شده‌اند؛ صابر، غلومی. بیشتر کردن تعداد قتل‌ها سریال را از یک سریال ملودرام اجتماعی به سریال جنایی تبدیل می‌کند.

 

از طرفی ستایش تازه ازدواج کرده وقرار است بعد از بیش از 2 دهه زندگی آرامی را شروع کند. مرگ محمد به معنی ویرانی دوباره زندگی او است. حشمت فردوس نیز با از دست دادن نوه و فرزندش زیر بار اندوهی می‌رود که کمر راست کردن دوباره کاری بسیار دشوار است و در واقع زندگی او نیز نابود می‌شود.

 

بنابراین احتمال مرگ محمد نیز بسیار کم است چون سریال به قسمت‌های آخر نزدیک شده و باید از این به بعد به سمت گره‌گشایی از مشکلات برود نه این‌که مشکلی تازه آن هم به این بزرگی فراهم کند.

 

به هر حال باید دید چه بر سر محمد و حشمت فردوس می‌آید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
هما 1398/08/06
میگن محمد میمیره کدوم درسته
ناشناس 1398/08/06
به نظر من اگر تصمیم بازی کردن فیام ستایش 4هستند باز حشمت فردوس و......... را در آن قرار دهند
ناشناس 1398/08/06
چلا اورا باید کشت او خیلی تو فیلم خوب و باحال و البته بقیه بازیگران این فیلم
ناشناس 1398/08/06
هیچ کس نمیتواند اورا بکشد اگر او بمیرد فیلم بی مزه میشود
ناشناس 1398/08/06
داماد ودختر ستایش به پلیس اطلاع میده و اینبار هم مثل همیشه پلیس ناجی میشه
کیمیا 1398/08/06
سریال ستایش خیلی خوبه باید فصل چهار هم درست بشه
کیمیا 1398/08/06
سریال بدون حشمت و نوش محمد خوب نیس
سارا 1398/08/05
نه صفایی میمیره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.