2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آیا محسن لرستانی به اعدام محکوم شده است

آیا محسن لرستانی به اعدام محکوم شده است

شایعه صدور حکم اعدام برای محسن لرستانی خواننده مطرح ایرانی با واکنش وکیل مدافع او همراه شد.

دوات آنلاین-وکیل مدافع محسن لرستانی خواننده مطرح ایران که به اتهام افساد فی‌الارض در زندان است درباره شایعه صدور حکم اعدام برای وی توضیحاتی را ارائه داد. 

 

محسن لرستانی مدتی قبل زمانی که در خانه مادرش در منطقه سعادت آباد بود از سوی ماموران امنیتی بازداشت شد و وکیل مدافعش درباره علت بازداشت این خواننده گفت که او را به اتهام افساد فی الارض بازداشت کرده‌اند و مستندات بازداشت نیز فیلم و عکس هایی بوده است که در فضای مجازی منتشر کرده است.

 

پس از آن بود که گمانه زنی ها درباره محسن لرستانی آغاز شد تا اینکه چندی پیش خبری مبنی بر صدور حکم اعدام برای وی صادر شد و حکم به وی ابلاغ شده است . وکیل مدافع وی این خبر را تکذیب کرد و گفت: آخرین خبر درباره پرونده محسن لرستانی همان صدور کیفرخواست علیه وی به اتهام افساد فی الارض است.

 

واکنش وکیل محسن لرستانی به انتشار خبر صدور حکم اعدام برای وی

 

محسن لرستانی البته شاکی خصوصی ندارد و مستندات هم همان چیزی است که قبلا اعلام شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود لرستانی مقابل دوربین اعتراف کرده است که کارهای غیراخلاقی می کرده است گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ اعتراف تصویری وجود ندارد.

 

او از بیان اطلاعاتی بیشتر درباره پرونده موکلش خودداری کرد و گفت ممکن است این مساله به ضرر موکلش باشد به همین دلیل چیز بیشتری نمی گوید.

 

پرونده محسن لرستانی در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران در حال رسیدگی است. و وکیل مدافعش گفته است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما محسن لرستانی هنوز محاکمه نشده که برایش حکمی هم صادر شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.